15.11.2017

Od Royal'a CD. Katniss

Na krótki moment pogrążyłem się w rozmyślaniach, Szukając w głowie odpowiedniego miejsca na jakiś spokojny, odprężający spacer. Wreszcie na myśl przyszło mi pewne równie nietypowe, co piękne miejsce.
 - Może przejdziemy się nad Tęczowe Wodospadu? - zaproponowałem.
Wadera skinęła lekko pyskiem na znak zgody, po czym razem ruszyliśmy przed siebie leśną ścieżką. W powietrzu zawisła drętwa cisza, której początkowo żadne z nas najwyraźniej nie miało zamiaru przełamywać. Ten cały Equel chyba faktycznie musiał dla niej wiele znaczyć, skoro tak bardzo przeżywała jego utratę. Po paru minutach milczenie stało się dla mnie uciążliwe, więc postanowiłem zabrać głos. Opowiadałem jej o wszystkim - począwszy od swoich nietypowych 'przygód' z przeszłości, aż po odczucia odnośnie dnia dzisiejszego. Samica raczej unikała odzywania się, lecz z czasem nieco chętniej włączała się do rozmowy. W końcu trafiliśmy na miejsce.

[ Katniss? ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz