Stanowiska

Stanowiska w naszej Watasze dzielą się na dwie grupy: rangi, czyli pozycje wilków w hierarchii watahy, oraz zawody, czyli wykonywane przez członków prace. 

✧──────────── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ────────────✧

Lista rang Watahy Mrocznych Skrzydeł.

╔══════*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*══════
Wilki Alpha:
Samica Alpha: Tsumi.
Samiec Alpha: 
Młode Alpha: 
╚══════*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*══════

✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧

╔══════*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*══════
Członkowie Rady:
Fluffy*, Vespre oraz Antilia.
╚══════*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*══════

✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧

╔══════*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*══════
Wilki Betha:
Samica Betha: Yuko.
Samiec Betha: Kagekao.
Młode Betha: Tobias oraz Ren.
╚══════*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*══════

✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧

╔══════*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*══════
Wilki Gamma:
Samica Gamma: Antilia
Samiec Gamma: 
Młode Gamma: 
╚══════*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*══════

✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧

╔══════*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*══════
Wilki Delta
Samica Delta: 
Samiec Delta: 
Młode Delta: 
╚══════*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*══════

✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧

╔══════*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*══════
Wilki Omega
Pozostałe wilki.
╚══════*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*══════

✧──────────── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ────────────✧

Zawody
są to wilcze profesje czy też po prostu ich praca, którą wykonują Wasze postacie między swoimi (nie)zwykłymi przygodami.
Należy uwzgędnić pracę w opowiadaniu przynajmniej raz na 3 tygodnieale aby Was zachęcić do opisywania dniu pracy mamy dla was... piniążki! Za wykonywanie w opowiadaniu działań związanych z zawodem Wasz wilk otrzymuje naszą walutę – coins! Oczywiście, zdania takie jak "Poszedłem na polowanie i wróciłem" albo "Odłożyłem książkę na miejsce" nie są zaliczane. Bądźmy poważni...
Kursywą zaznaczone są postacie NPC. Nie liczą się one do limitu członków o tym stanowisku.

✧──────────── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ────────────✧

Legenda do listy stanowisk.

Zielone - dostępne.
Czerwone - zajęte. Można ewentualnie zapytać Administrację czy można jeszcze dołączyć do danego zespołu.
Pomarańczowe - pilnie poszukiwane. Jeśli wybierasz stanowisko dla swojego wilka, prosi się o wybieranie w pierwszej kolejności właśnie te.
Bordowe - przeciążone. To znaczy, że żaden wilk nie może podjąć pracy w tym zawodzie o ile nie zwolni się miejsce.
Niebieskie - specjalne, przyznawane przez członków Administracji osobom, które przyczyniły się do rozwoju Watahy.

✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧

Stanowiska polityczne.

Zastępca Alphy (2) Yuko,
Opis: Podczas nieobecności Alphy, to właśnie jego Zastępca chwilowo zastępuje naszego przywódcę. Podejmuje wszystkie decyzje związane z funkcjonowaniem Watahy. Stanowisko specjalne.
Negocjator (3) Sokar,
Opis: Negocjuje rzeczy takie jak wsparcie w razie wojny z innymi watahami bądź grupami zwierząt bądź reprezentuje Watahę na arenie Międzynarodowej. Wilk ten musi być zrównoważony, bezstronny oraz nieugięty.
Taktyk (2) Sokar,
Opis: Tworzy on plany ataku, obrony bądź przejęcia danego miejsca, terenu lub obiektu. Taktyk powinien cechować się pomysłowością, umiejętnością pracowania pod presją czasu oraz nieszablonowym sposobem myślenia.
Dyplomata (2) Oleander
Opis: Jest wysyłany jako przedstawiciel naszej Watahy, do różnego rodzaju zebrań czy kongresów. Bardzo często jest wysyłany w delegację wraz z Negocjatorem. Dyplomata musi być wilkiem znający kulturę i języki innych watah, być rozważny i kierować się dobrem naszej watahy.

✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧

Stanowiska obrony oraz strażnicze.

Strażnik powietrzny (4) Antilia, Vespre
Opis: Patroluje przestrzeń powietrzną naszych terenów. Aby zostać Strażnikiem Powietrznym, wilk musi posiadać żywioł Wolności. Wilk ten musi być również wytrzymały, zwinny oraz doświadczony w kwestii latania.
Strażnik dzienny (3) Tobias, Ranna
Opis: Patroluje tereny watahy z ziemi za dnia, sprawdzając, czy nikt obcy się na nie nie dostał. Odnawia również oznaczenia granic terenów. Strażnik powinien być silny, szybki oraz czujny.
Strażnik nocny (3) Dastan, Luna,
Opis: Patroluje tereny watahy z ziemi w nocy, sprawdzając, czy nikt obcy się na nie nie dostał. Odnawia również oznaczenia granic terenów. Strażnik powinien być silny, szybki oraz czujny.

✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧

Stanowiska wojskowe.

Dowódca wojska (1) Kagekao
Opis: Dowodzi wojskiem oraz wszystkimi innymi jednostkami zdolnymi do czynnej walki. Dowodzi wszystkimi akcjami podczas wojny, stanu wojennego lub podczas trwania konfliktu zza granicami watahy. Stanowisko specjalne.
Wojownicy (20) KareisExan, Nitaen
Opis: Walczą w obronie naszego domu, chroniąc nas przed wrogimi stworzeniami. Podlegają oni przede wszystkim Dowódcy wojska. Wojownicy powinni być silni, odporni na stres, lojalni oraz znać podstawy walki.
Wojownicy powietrzni (6) 
Opis: Wilki atakujące z powietrza podczas rozmaitych bitew. Podobnie jak Wojownicy, podlegają oni rozkazom Dowódcy. Aby wilk został Wojownikiem Powietrznym, musi on posiadać żywioł Wolności. Wojownicy powinni być silni, ale też wytrzymali na długie loty oraz zwinni, by móc robić uniki w powietrzu.
Mag wojownik: (5) 
Opis: Mag będący wojownikiem wspomaga wojska podczas walki swoimi zaklęciami i magią. Jak wszyscy wojownicy, Magowie Ci podlegają rozkazom Dowódcy. Magowie wojownicy muszą spełniać kilka wymagań takie jak dyscyplina, dobra znajomość zaklęć, głównie tych bojowych, inteligencja oraz dobra kondycja.
Zwiadowca (5) Kaja
Opis: Wilki te sprawdzają dany teren na polecenie Dowódcy lub Alphy. Gromadzą oni dane na temat samego terenu, jak i liczebności wroga, jego broni i tym podobne rzeczy. Zwiadowcy głównie podlegają Dowódcy, w mniejszym stopniu Alphie. Zwiadowca powinien umieć się kamuflować, być szybki oraz bardzo czujni.
Szpieg (4) 
Opis: Ma za zadanie infiltrację szeregów wroga, zdobycie cennych informacji i przekazanie ich Alphie, tworzenie zamachów stanu czy też przyczajenie się pod przykrywką. Wilki będące szpiegami muszą być uważne, przebiegłe, ale również inteligentne.
Zabójca (6): Sokar, Drago Ergon, Oleander, Vila
Opis: Ma za zadanie eliminację wybranego celu zgodnie z ustalonym wcześniej scenariuszem, tak aby skierować na kogoś innego podejrzenie i nie pozostawić śladów. Zabójca musi być niezwykle silny, wytrenowany oraz cechować się inteligencją.

✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧

Stanowiska polowań.
Do ekipy łowieckiej mogą też dołączać ochotnicy.

Dowódca Polowań (1) 
Opis: Wilk koordynujący polowania odpowiada między innymi za rozplanowanie polowań, przydziału wilków do danej grupy, planowania ilości upolowania zwierzyny ale również obserwacji ilości zwierzyny i mierzenia jej populacji. Wilk ten powinien być szybki, zwinny ale również znać się na florze i faunie tak, aby mądrze zarządzać naszymi zasobami. Stanowisko specjalne.
Łowca (3) Ren,
Opis: Ma on za zadanie złapać i zabić zwierzynę. Łowca musi być wyjątkowo silny oraz szybki, by móc złapać zwierzynę. 
Zaganiacz (5)  
Opis: Wilk zagania zwierzynę w wyznaczone wcześniej miejsce. Nie zabija on zwierzyny, jedynie kieruje ją w miejsce, gdzie czeka Łowca. Zaganiacz przede wszystkim musi być szybki oraz wytrzymały na długi wysiłek w postaci szybkiego biegu.
Wywoływacz Zwierzyny (3) Equel
Opis: 

✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧

Stanowiska lecznictwa oraz magii.
Medyk (4)  Antilia, Nicol
Opis: Medyk jest wilkiem, do którego idziemy, gdy jesteśmy chorzy na zwykłe przeziębienie czy przytrafił się nam przykry wypadek, czego efektem jest, na przykład, skręcona kostka. Wilk, który zajmuje stanowisko medyka, musi być inteligentny, empatyczny oraz działać pod presją czasu, który jest na wagę złota, oraz silnego stresu. 
Psycholog (2) Sokar,
Opis: Psycholog to swego rodzaju również medyk, jednakże on zajmuje się chorobami i przypadłościami toczące umysł i psychikę wilka. Osobnik zajmujący to stanowisko musi być gotowy na trudne przypadki, posiadać wysoką empatię i wiedzę na temat psychologii oraz psychiatrii.
Mag (3): Kenny,
Opis: To osobnik odpowiedzialny za tworzenie nowych zaklęć, ich odrywanie oraz prowadzenie badań nad ogólnopojętą magią. Wilk będący magiem musi być utalentowany w tej dziedzinie, cechować się inteligencją, zrównoważeniem oraz silną wolą.
Alchemik (3): 
Opis: Wilk zajmujący się alchemią ma za zadanie tworzenie nowych substancji lub przedmiotów, które na drodze tworzenia ich alchemicznymi odczynnikami zyskują wyjątkowe, rzadkie właściwości. Alchemik musi być osobnikiem inteligentnym ale również zdyscyplinowany, ciepliwy i lubiący spędzać dni w swojej jaskini pochłonięty pracą/
Szaman (4): Wichna,
Opis: Jak to napisała Rachel... coś miedzy magiem a medykiem, tylko używa mocy swoich zabobonów.
Wyrocznia (1): Fluffy
Opis: Wilk będący wyrocznią otrzymuje wizje, głównie z przyszłości. Zna również rytuały pozwalające zobaczyć wybraną linię czasową. Wyrocznia musi odznaczać się wyjątkową silną wolą oraz mieć świadomość, jakie stanowisko zajmuje, godząc się na konsekwencje bycia Wyroczną.
Egzorcysta  (2): Igazi,
Opis: To swego rodzaju kapłan, lecz nie wyznający żadnej religii. Egzorcysta zna się doskonale na demonach i rytuałach, które mają za zadanie między innymi wypędzenie złego ducha z ofiary. Mogą oni kontaktować się z demonami, rozumieć ich język, jednak to dotyczy jedynie bardzo dobrze wykształconych i doświadczonych w tej pracy osobników. 
Hodowca Magicznych Zwierząt (3) ShiraTenshi
Opis: Wilk ten zajmuje się magicznymi stworzeniami, hodując je, badając je (nie przeprowadzając chore eksperymenty) oraz chroniąc gatunki zagrożone. Często jaskinie hodowców są przystosowane do trzymania znacznej ilości zwierząt rozmaitych wielkości. Hodowca magicznych zwierząt musi być wilkiem, który uwielbia kontakt z innymi zwierzętami, ma dużą wiedzę na ich temat oraz jest empatyczny wobec nich.

✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧

Stanowiska nauki oraz opieki nad szczeniętami
Te stanowiska są w olbrzymiej potrzebie; prosimy o szczególne branie ich pod uwagę przy wyborze zajęcia dla swojego wilka.
Opiekun Szczeniaków (4) KareisAchi, Rose,
Opis: Wilk ten odpowiada za pilnowanie maluchów, między innymi tych w Sierocińcu. Muszą być cierpliwi, i to bardzo, empatyczni, pomysłowi, by dać małym nową zabawę do przetestowania i, oczywiście, uwielbiać szczeniaki.
Nauczyciel Zielarstwa (1)  
Opis: Do obowiązków tego nauczyciela należy nauczyć podstaw zielarstwa młodych wilczków. Nauczyciel ten musi doskonale znać się na zielarstwie, cechować się cierpliwością i inteligencją.
Nauczyciel Magii (1)  
Opis: Do obowiązków tego nauczyciela należy nauczyć podstaw magii młodych wilczków. Nauczyciel ten musi doskonale znać się na magii, rzucaniu zaklęć, cechować się cierpliwością i inteligencją.
Nauczyciel Latani(1) Sokar
Opis: Do obowiązków tego nauczyciela należy nauczyć podstaw lotu młodych wilczków urodzonych z żywiołem wolności. Nauczyciel ten musi doskonale znać się na technikach lotu, być wytrzymały fizycznie, cechować się cierpliwością i reagować niezwykle szybko, gdy maluch zacznie spadać.
Nauczyciel Walki (1) Kagekao
Opis: Do obowiązków tego nauczyciela należy nauczyć podstaw walki młodych wilczków. Nauczyciel ten musi doskonale znać się na sztukach walki, cechować się cierpliwością oraz wytrzymałością i dobrą kondycją, która da przykład młodym uczniom.
Nauczyciel Polowań (1) Kallisto
Opis: Do obowiązków tego nauczyciela należy nauczyć zasad polowania młodych wilczków. Nauczyciel ten musi doskonale znać się na sztuce łowiectwa, cechować się cierpliwością i dobrą kondycją, w tym szybkością i zwinnością.
Nauczyciel Czytania oraz Pisania (2)  
Opis: Do obowiązków tego nauczyciela należy nauczyć podstawowych umiejętności czytania i pisania młodych wilczków. Nauczyciel ten musi cechować się cierpliwością i wysoką empatią.
Nauczyciel Liczenia (1)  
Opis: Do obowiązków tego nauczyciela należy nauczyć podstawowych umiejętności liczenia młodych wilczków. Nauczyciel ten musi cechować się cierpliwością i wysoką empatią.
Nauczyciel Alchemii (1) Yuko
Opis: Do obowiązków tego nauczyciela należy nauczyć podstawowych umiejętności alchemicznych takie jak podstawowe receptury czy warzenie eliksirów przez uczniów. Nauczyciel ten musi cechować się cierpliwością, wysoką empatią i inteligencją, przede wszystkim w zakresie alchemii.

✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧

Stanowiska odkrywcze i naukowe.
Odkrywca Nowych Terenów (2) Temisto
Opis: Wilk ten udaje się w różnego rodzaju wyprawy, czasami nawet takie, które trwają kilka miesięcy, by powrócić i opisać nowe tereny oraz florę i faunę jaka ona to miejsce zamieszkuje. Odkrywca ściśle współpracuje z Kartografem. Wilk mający to stanowisko powinien lubić podróżować, być w dobrej kondycji fizycznej by móc przeciwstawić się niedogodnościom natury oraz być gotowy do dłuższej nieobecności.
Kartograf (2) 
Opis: Kartograf odpowiada za tworzenie map oraz atlasów geograficznych. Kartografowie często podróżują z Odkrywcami, tworząc nowe mapy i rejestrując ich trasę. Kartograf musi umieć rysować i to bardzo schludnie, mieć wiedzę na temat tworzenia map oraz móc podróżować, mając przede wszystkim zdrowie do takich wędrówek.
Pisarz (2): Arsen prime
Bibliotekarz (2)  Sokar oraz Lait.
Opis: Bibliotekarz, jak sama nazwa wskazuje, opiekuje się biblioteką oraz znajdującej się w niej księgozbiorem. Katalogują oni księgi, dbają o ich stan oraz zajmują się całą biblioteką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz