28.11.2017

Od Nicolle CD Mateo

Biegłam za małym basiorem przy okazji wydzierając się 'NIE MASZ MAMY!' Na co on odpowiadał 'MAM MAMĘ!'. Po chwili oboje zmęczyliśmy się na tyle, że wpadliśmy w drzewa obok siebie. Mateo zapytał:
- Zaraz, to ty jesteś... szczeniakiem?!
- Też spodziewałam się czegoś innego - prychnęłam. Basior odpowiedział mi tym samym. Wstał, otrzepał się i powiedział:
- Jestem Mateo, a ty?
- Nicolle. Po co szedłeś?
- Chcę kupić eliksir przyspieszający ciążę
- Jak ty nawet nie masz rodziców - prychnęłam. Prych, prych
- Mam!
- Wymyślonych - wywróciłam oczami
- Wcale nie! Moimi rodzicami są Luna i Kagekao!
- Zaraz, twoimi rodzicami są bethy watahy?
- Tak - przyznał Mateo z dumą
- Suuper
- No. To co, idziesz ze mną po ten eliksir?
- W sumie i tak nie mam lepszego zajęcia... to chodźmy - uśmiechnęłam się. Mateo także wyszczerzył kiełki w uśmiechu
< Mateo? Wiem, że spodziewałeś się kogoś innego xd >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz