Bestariusz

Stwory zamieszkujące naszą watahę dzielą się na te magiczne, i raczej nie szkodzące zdrowiu czy życiu, oraz potwory, które chętnie nas zabiją. Oto jedne z nich: 

Magiczne Stworzenia 



Peryt 

Niebezpieczeństwo: Niskie
Opis: Szlachetne zwierze, o dzikim sposobie istnienia. Żyje w grupach. Zwykle łagodne, i nadające się na towarzysza, jednak zbyt zdziczałe mogą rozerwać napastnika tylnymi kończynami.
Żyje w: Starych, opuszczonych zamkach, lasach.



Pegaz
Niebezpieczeństwo: Niskie
Opis: Mitologiczne zwierze, które jednak nie okazało się tak bardzo wymarłe jak na to wyglądało. Trzyma się raczej z dala ale jest bardziej porywcze od jednorożców.
Żyje w: lasach, pastwiskach, opuszczonych dolinach



Jednorożec
Niebezpieczeństwo: Niskie
Opis: Raczej spokojne istoty, unikające drapieżników. Ich rogi zazwyczaj są w białym kolorze jak zwykła kość, jednak zdarzają się złote lub srebrne rogi. Są one rzadkie i najczęściej używane do leczniczych mikstur. Występują różne rodzaje
Żyje w: lasach, pastwiskach, opuszczonych dolinach



Skrzydlaty jednorożec
Niebezpieczeństwo: Niskie
Opis: Oprócz wygórowanego ego i posiadania skrzydeł i rogu ma niebywale dużo siły, i potrafi kontrolować inne żywioły oprócz wiatru czy natury, jak w przypadków swoich krewnych.
Żyje w: lasach, pastwiskach, opuszczonych dolinach, wysokich wzniesieniach, mało dostępnych miejscach


Oraktus
Niebezpieczeństwo: Średnie
Opis: Pokojowe zwierze. Wydaje charakterystyczne dźwięki. Chodzą z wysoko uniesioną głową, i nie atakują bez potrzeby.
Żyje w: Borach, lasach, bagnach

Balaen

Niebezpieczeństwo: Małe
Opis: Przyjazne stworki nazywane pasterzami zagubionych dusz. Poprowadzą zagubioną istotę do domu, która będzie szła przy wodzie. Posiadają one jednak ,,Alter ego" przez co gdy wyczują 'większe zło' w osobniku, po prostu go zatopią w stawach.
Żyje w: Stawach, czystych źródłach i rzekach




Hipokamp

Niebezpieczeństwo: Niskie
Opis: Nie wyłaniające się z mroku konie o rybim ogonie c: Nie są one groźne i często pomogą.
Żyje w: Głębokich stawach, morzach, oceanach, podwodnych jaskiniach


Teether
Niebezpieczeństwo: Niskie
Opis: Nie wiele o nich wiemy. Lubią rzucać się chmarami i wgryzać w skórę, ale nie robią większej krzywdy.
Żyje w: lasach, koronach drzew



Nicram
Niebezpieczeństwo: Niskie
Opis: chytre i chętne do targowania. Stworzenia z rodziny smokowatych związane z wodą i elektrycznością. Niebywale szybkie i sprytne. Trudno je zauważyć jak się dobrze schowają
Żyje w: magicznych jaskiniach, borach



Gryf
Niebezpieczeństwo: Wysokie
Opis: Nie ufne, rzadko schodzące z gór. Zwykle nie atakują, chociaż gdy na nie przypadkowo wlecisz możesz się spodziewać połamanych kości.
Żyje w: górach, opuszczonych budowlach






Potwory




Mieszańce
.  Obciążeni.  przez FireofAnubis
Niebezpieczeństwo: Wysokie
Opis: Są to zmutowane wilki. Zostały zarażone wirusem, poprzez ugryzienie innego osobnika. Wirus zawarty w ślinie, działa podobnie jak wścieklizna lub ebola. Nie można dopuścić by miał styczność z śliną, krwią, łzami oraz miejscami intymnymi. Cechą charakterystyczną mieszańców, są części ciała, naturalnie nie występującego u wilków.
Żyją w: Jakieś opuszczone stare ruiny, góry zębiaste, bagna

Winegry
Niebezpieczeństwo: Wysokie
Opis: Wyczują napastnika już w odległości kilku kilometrów. Są bardzo terytorialne, oraz nie lubią atakować otwarcie. Wolą bardziej obserwowanie i atakowanie z zaskoczenia. Nie zarażają osobnika ugryzionego czy zadrapanego, ale może wdać się poważne zakażenie. Są bardzo szybkie i trudne do pokonania.
Żyją w: Trupiej dolinie, na starych terenach w mrocznym lesie, bagna


Syreny

Niebezpieczeństwo: Średnie
Opis: Są to kobiety z rybim ogonem. Władają potężnymi czarami, ale muszą zapłacić za to wysoką cenę. Syreny oddają za to swoją urodę.
Żyje w: Otwartych morzach, oceanach, oraz bagnach.


Umarli
Niebezpieczeństwo: Wysokie
Opis: Umarli są niczym innym, jak martwym ciałem nie posiadającym duszy oraz umysłu. Kierują się instynktem przetrwania. Są mięsożerne, a najbardziej smakuje im mięso własnego gatunku. Przykładowo, jeżeli jest ciałem zmarłego wilka, polują na wilki. Po ugryzieniu może wdać się poważne zakażenie
Żyją w: Trupia dolina 


Hydra
Niebezpieczeństwo: Bardzo Wysokie
Opis: Hydra to siedmiogłowy, bardzo duży smok. Nie posiada skrzydeł, a na miejscu po każdej odciętej głowie wyrastają dwie nowe. Posiada bardzo twarde, metaliczne łuski.
Żyje w: Górach


Banshee
Niebezpieczeństwo: Niskie
Opis: Banshee to zjawa w kobiecej postaci, zwiastująca śmierć w rodzinie. Jeżeli usłyszysz lament Banshee ktoś z twojej rodziny umrze, a w przypadku zobaczenia jej umrzesz w przeciągu trzech dni.
Żyje w: Cmentarzu


Ukor
Niebezpieczeństwo: Bardzo wysokie
Opis: Mimo olbrzymiego wzrostu bardzo łatwo chowa się we mgle. Pożera wilki lub inne stworzenia żywcem. Ciało ofiary rozrywa w środku paszczy. Bardzo twarda skóra chroni przed zwykłymi środkami ochrony
Żyje w: W górach, bagnach, opuszczonych miejscach, gdzie często występuje mgła.

Huks
Niebezpieczeństwo: Wysokie
Opis: 
Potwory te są w miarę spokojne. Działają w grupach. Nie atakują wilków chyba że...
1. Wtargniesz na ich terytorium
2. Uderzy im coś do głowy.
Nie nadają się do oswojenia. Mają ostre odnóża którymi z łatwością się przyczepiają do ścian,
i rozrywają mięso. Nie można się z nimi porozumieć.
Żyje w: W górach, lasach, zakazanych miejscach




Oorun
Niebezpieczeństwo: Średnie
Opis: Ze stworzeniami tymi da się porozumieć. Mają wygórowane ego. Nienawidzą jak się je obraża. Nie atakują, chyba że zostaną sprowokowane. Mimo swojego ego mądrością dorównują bogom.
Żyje w: W górach, opuszczonych dolinach


Osseus

Niebezpieczeństwo: Wysokie
Opis: Strzeże wrót do zapomnianych lub ważnych świątyń/pałaców 
nie da się z nimi dogadać, atakują bez ostrzeżenia. Są głuche, dlatego najlepiej je obchodzić w ciemnych miejscach, jednak zabiją wszystko co zauważą i się rusza. 
Żyje w: Opuszczonych świątyniach 

Trzygłowa Dama

Niebezpieczeństwo: Bardzo wysokie
Opis: Aktualnie zlokalizowano tylko jedną taką sztukę i raczej więcej nie ma. 
Zabić się jej nie da. Można tylko zapieczętować. Nawet jeśli ją zmielisz w mikserze
i wylejesz do rzeki, po jakichś dwóch latach, powolutku, wróci do swojej poprzedniej postaci 
z jeszcze większą sprawnością fizyczną. Szybko i zwinnie się porusza. W tych "kolcach" z przodu ma truciznę, która objawia się powoli doprowadzając do choroby. Z początku nic się nie dzieje, potem stopniowo wzrasta gorączka, a gdy jest już serio wysoka, to całkowicie się hamuje. Gdy wszyscy myślą że już po krzyku i to jakiś cud, po kilku dniach wilk albo umiera, albo jego skóra zaczyna przypominać bąble i pękać jakby była gotującą się wodą, po czym wilk (lub inne stworzenie) zahipnotyzowany idzie do Meer, by te trzy głowy mogły stworzenie pożreć. Jeśli do pożarcia nie dojdzie, stworzenie wybucha. 
Żyje w: Trupia dolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz