3.01.2020

Od Tenshi do Shiry

Uniosłam łańcuch magią po czym zadowolona z siebie poszłam dalej. Ominęliśmy cały targ, po czym jak już byliśmy na osobności westchnęłam przeciągle, zatrzymałam się odwracając przodem w stronę smoka spoglądając mu w oczy.
- Nie mamy zamiaru cię trzymać całą wieczność. Z tego co mówił krasnal jesteś smokiem wolno żyjącym, a nie wyklutym więc zaraz po sprawie jaką będziemy chciały załatwić, pewnie cię wypuścimy. Spokojnie nie będzie bolało - oczy smoka jakby odzyskały na chwilę blask i w milczeniu patrzył na moją postać z zaciekawionym wzrokiem, jednak ciągle chłodnym, dyplomatycznym.
- W skrócie: zajmujemy się hodowlą - nie czekając na reakcję smoka, wzięłam i wzleciałam w powietrze kierując się w stronę watahy - W ogóle, masz jakieś imię? - zawołałam w stronę smoka lecącego za nami, odwracając się na chwilę i lecąc tyłem. Gad nawet na mnie nie popatrzył, całkowicie ignorując. Popatrzyłam unosząc brwi na Shirę, która również nie wiedziała co ze sobą zrobić. - a więc będziesz się nazywał ,,A", do puki nie znajdziemy ci jakiegoś imienia, albo sam się nie nazwiesz. - powiedziałam głośno z taką totalną olewką, po czym ruszyłam dalej, by wylądować w jaskini hodowlanej, wlatując od góry. Po wylądowaniu na śliskich kamieniach popatrzyłam to na łańcuchy, to na smoka, to na Shirę
- Możemy mu zdjąć to żelastwo? - spytałam marszcząc brwi, po czym spojrzałam w oczy smoka - nie uciekniesz nam stąd, nie? A może cię przykuć do czegoś...



-To będzie pierwsza większa moja hodowla - mruknęłam na następny dzień, patrząc jak smok pił wodę z rzeki - pomimo iż wszystkie stworzenia działają zgodnie ze swoim instynktem, jakoś mnie to nie pociesza - paplałam ironią wymieszaną z poczuciem że brzmię jak stara babcia opowiadająca o dawnych czasach.
- Jak to przebiegnie? - dostrzegłam zdziwione spojrzenie Shiry
- Wypuścimy dwoje smoków na "wolność" - odparłam - A zrobi wszystko by odzyskać wolność, a Crystal jest towarzyszką Lii. Wróci. Poza tym, inne smoki mogą być zagrożeniem. Jeśli nie należy do grupy, może być w dość dużym niebezpieczeństwie.

<Shira? Nareszcie Tenshi ma zielone imię xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz