14.03.2018

Od Lii



A Ty?
Czy Ty?
Tutaj przyjdziesz też
Pod drzewem jak cień wolność kusi Cię
Po tym, co się tu działo każdy chyba wie
Pod drzewem dziś to wszystko skończy się 

Zaczęłam sobie nucić nie dawno ogarniętą piosenkę. Słońce ogrzewało mi futro. Ja chcieć wiosnę! Ziewnęłam. Załzawiło mi oczy. Zaczynam się rozleniwiać. Wstałam się się przeciągnęłam, po czym zaczęłam iść w stronę biblioteki. Przy okazji potrzebne mi jest płótno. I farby. Na moim pysku pojawił się grymas. Jedyne co poprawiało mi humor w mojej depresji.

A Ty?
Czy Ty?
Zdecydujesz też
Że już nie da się stać, na oślep trzeba biec
Po tym, co się tu działo każdy chyba wie
Pod drzewem dziś to wszystko skończy się

Ogólnie to sam pomysł powstał z filmu, więc no >D
Za dużo się naoglądałam. Właśnie dlatego teraz błogosławię brak tego ludzkiego wynalazku-szafy, w mojej jaskini, bo bym teraz nie mogła spać po nocach, przez cały czas myśląc, że coś na niej stoi, jak ten demon z Obecności, albo coś innego. Chociaż mam zamiar w planach obejrzeć  Prawda czy wyzwanie to przynajmniej nie jest coś o demonach.

A Ty?
Czy Ty?
Już rozumiesz też
Czy chcemy czy nie - czeka na nas śmierć
Po tym, co się tu działo każdy chyba wie
Pod drzewem dziś to wszystko zacznie się 

Weszłam do biblioteki. Ogarnęłam wzrokiem małą ilość wilków, po czym podeszłam do odpowiedniej książki.
KOTLECIE NADCHODZĘ. Wyszczerzyłam się w uśmiechu i wzięłam do łapy odpowiednią mangę.

Ps: nie ma to jak zapełnić opowiadanie tekstem piosenki xD

1 komentarz: