26.03.2018

Od Demo do Finna

- Co masz zamiar teraz robić? 
- No to mnie zdziwiłeś. - powiedziałam patrząc na niego jakby stał się przed chwilą jakimś kosmitą, ma co Finn się tylko zwycięsko uśmiechnął.- Ale wracając do twojego pytania... to idę się wysuszyć. - mruknęłam podrzucając grzywkę, która chłosnęła wodą w basiora. - Przepraszam. - powiedziałam szczerze. Stworzyłam ogień który mnie osuszył i przy okazji basiora też. Ale jak zwykle gdy tak się susze stałam się pusiatą kulką. Finn gdy tylko odwołałam otaczające nas płomienie padł na ziemie zwijając się ze śmiechu. Futro ty moje... jak ja cie nienawidzę powtarzałam sobie w myślach. Zdmuchnęłam kosmyk z oka i przeskoczyłam nad basiorem kierując się w stronę mojego mieszkania. Odwróciłam się jeszcze w stronę duszącego się ze śmiechu basiora.
- Ha ha bardzo kurka śmieszne... - mruknęłam w jego stronę.

<Finn? robimy coś z Wielkanocą?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz