18.03.2018

Kto Ginie, a kto Żyje? Masz na dole.

No, więc tutaj mamy wszystkie wilczki (jakby kogoś brakowało, proszę napisać w komentarzu). Czerwone to te, które nie napisały jeszcze opowiadania więc w Nocy Oczyszczenia zginą. A zielone to te które napisały, i mają wolne. A tutaj legenda dla niekumatych:
Czerwony - giniesz;
Zielony - żyjesz i możesz zabić;
Ciemnoniebieski - nieobecność.
UWAGA! Od teraz aż do końca Nocy nieobecności NIE PRZYJMUJEMY.
Przypominamy, że trzeba napisać opowiadanie do 18. marca (2018 r.).
Do zabijania dozwolona jest broń od klasy czwartej w dół. Życzę udanej nocy :D (Ta, bedziemy tymi debilami z tego filmu, co uważają że są ważni xD)

Lia
Luna
Yuko
Kagekao
Megami
Demon

Meetou
Demoness
Ike 
Rose
Hestia
Raven
Katniss
Cassandra
Tenshi
Shimer
Lily
Kenia
Kira
Mirana
Troja
Cheeky
Koshya
Hazaki
Melody
Rodinia
Dark Star
Katrin
-------
Hazin
Chris
Equel
Royal
Aksel
Aoba
Night
Red
Thomas
Evan
Blue
Yukiya
Erotare
Leonardo
Solis
Psychopata
Iwo
Silver
Marcus
Vergil
Shell
Leo

---------
Igazi
Ashley
Kaja
Taravia
Lexi
Nicolle
Kiiyuko
Chackie
Abi
Raye
Kallisto
Temisto
Nicol
Tori
Tora 

Mateo
Koiru
Nitaen
Phantome
Iwan
Hares
Ethan
Ares
Castiel
Seven
Raven
Tobias

Ren

14 komentarzy:

  1. Co jak co, ale niedawno Marcusem pisałam no :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze tylko cztery dni... *zaciera łapki*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siem cieszem xD Będziemy łazić i zabijać xDDD W takich maskach xDDD

      Usuń
  3. To ładny pogrzeb mi urządźcie. Zagrajcie na nim sonatę księżycową!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luna.... bo do ciebie przyjdę, wywalę ci na łeb wodę z kibla c stoi przy drodze, ale wcześniej będę cię dźgać cyrklem przez 3 godziny.

      Usuń
    2. Najpierw ja poszczuję cię kotami i psem!

      Usuń
    3. Nie dasz rady >D A kota to ja mogę do worka wsadzić, a psa poszczuć moim psem i kurami oraz babcią.

      Usuń
    4. Ta, psa, bacie i kury weźmiesz na wycieczkę do innego województwa? xD

      Usuń
    5. A ty kota i psa do mojego? xD

      Usuń
    6. To ty mi tu grozisz, że do mnie przyjedziesz xD

      Usuń
    7. Nie chcem ale muszem! xD

      Usuń