25.03.2018

Od Finna do ee nie wiem w sumie. Pewnie Demo lub Lia XD

Wywracam oczami, którymi za moment świdruję całą waderę. Po chwili prycham lekko i siadam na przeciwko niej na tyłku rozglądając się po pomieszczeniu. Nawet przytulne
- Więc - wadera mówi i uważnie mi się przygląda - Jak masz na imię i co robiłeś na naszych terenach - zaczyna lekko powarkiwać jak traktorek, myślę sobie. Prycham lekko
- A kim ty jesteś, żeby mnie pytać o takie rzeczy?
- Alfą, tak się składa - wadera warczy jeszcze bardziej
- Oh, przepraszam droga Alfo. Zwę się Finn - ponownie prycham - łaziłem sobie, chyba było widać
- Dokładnie - również prycha
- Nie wiem. Zobaczyłem las, to se do niego wszedłem, łaziłem se, a potem twoja przyjaciółka na mnie napadła - znudzony zaczynam sobie podnosić różne przedmioty siła umysłu i niektórymi rzucam w kąt, po czym je podnoszę i odkładam na miejsce, by pani "Alfa" się nie czepiała. Patrzy na mnie z niezrozumieniem i pyta:
- Co ty w ogóle robisz?
- Podnoszę sobie twoje rzeczy, nie widać? - wywracam oczami
< Lia, czy tam Demo? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz