25.03.2018

Od Finna CD Demo

- Chciałabyś - prycham i swoimi jakże przydatnymi mocami zalewam waderę wodą - Sorka, to przez przypadek - wywracam oczyma i strumień kieruję na siebie w celu zmycia z siebie resztek krwi. Prawdopodobnie jest tam nie tylko moja krew, a też tamtej wadery, bo co jak co, ale bronić się potrafię. Groźna jest trochę. Śmieję się lekko pod nosem - Myślałem, że populacja w watasze jest ważna, a tymczasem ta "Alfa" próbuje mnie zabić. Całkiem tego nie kumam - mówię opuszczając strumień, a po chwili całkowicie go "gasząc". Zaczynam bawić się siła mojej woli i powoli przesuwam ciemną waderę to do przodu, a to z powrotem do tyłu mając z tego niezły ubaw. Kiedy ta zabawa już mi się nudzi, to zaczynam nią lekko podrzucać i spuszczać na ziemię, niestety nie na tyle, by coś jej zrobić, bo tamta niebieska by mnie zabiła. Kiedy widzę jej rozwścieczony wzrok unoszę się na bezpieczną wysokość, jednak nadal nie używam skrzydeł, a wyłącznie siły umysłu
< Demo? Nie zabij mnie, bo może być śmiesznie, hehe >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz