13.02.2019

Od Yuki c.d Yuki „Hello Darkness my Old Friend” cz.20


Zawyła przeraźliwie z bólu. Od teraz spokojnie będzie można ją nazywać jednooką Miyu.
Basior spojrzał na nią zdziwiony, tak, jakby uleciała z niego cała furia. Ydris był równie przestraszony.
- Zabierz ją do Sayako! – rozkazał granatowymi basiorowi główny agresor.
Ydris od razu wykonał polecenie, szybko zarzucił waderę na swój grzbiet i pobiegł cwałem w głąb lasu. Szary wilk spojrzał na mnie nienawistnie.
- Wyślę za wami pościg więc nie myślcie że wygrałyście z watahą słonecznego wzgórza – wysyczał marszcząc pysk w agresji, po czym pobiegł za Ydrisem i Miyu.
Odetchnęłam z ulgą, i nie czując już zagrożenia, usunęłam barierę ochronną chroniącą dotychczas moje towarzyszki. Podeszłam do nich wolno, pragnąc odpoczynku.

C.D.N

1 komentarz: