13.02.2019

Od Yuki c.d Yuki „Hello Darkness my Old Friend” cz.25


– Jeżeli tak się boicie mogę stać się niewidzialna i dopiero wtedy sprawdzić gdzie jest jakaś rzeka.
- Niech ci będzie… - przytaknęła Lilia.
Eleonora spojrzała na mnie niepewnie, ale po chwili przytaknęła głową, dając mi drogę wolną. Nie zastanawiając się już dalej, zamknęłam oczy i skupiłam się na mięśniach grzbietu. Tak, jak to zwykle robiłam, wyobraziłam sobie że rozwijam skrzydła, prostuje je, ukazując ich ogromny rozmiar.
Otworzyłam oczy i odwróciłam łeb w bok. Udało mi się. Patrzyłam zadowolona na matowe, wielkie i szorstkie piórka, dające wrażenie, jakby pochłaniały światło dookoła siebie.
Bez zbędnych ochów i achów, wzbiłam się w powietrze, przy okazji stając się niewidzialna. Rozejrzałam się po terenach.

C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz