23.02.2019

Nowa wadera o nietypowym imieniu! Czarny Kruk

Autor grafiki: Nie mogę znaleść! Naprawdę!

Właściciel: Naomi2000 na howrse
Imię: Czarny Kruk lub Mrok, wszystko, co związane z czarnym.
Wiek: 3 lata
Płeć: Wadera
Żywioł: Mrok, Ogień i Wolność; czwarty odkrywa
Stanowisko: Wojownik Powietrzny i Zabójca
Cechy fizyczne: Mrok jest ruda; od pyska do ogona idzie biała linia. Ma wielkie czarne, upierzone skrzydła, przez które mówią na nią Czarny Kruk. Czarne, rozmazane pasy są na nogach i ogonie. Ma niebieskio-zielone oczy. Jest dosyć szczupła i wysoka. Jej nogi są długie, przez co jest szybsza i zwinniejsza.
Cechy Charakteru: Mrok jest cichą zabójczynią. Jest poważna i spokojna. Dzięki jej czarnym skrzydłom może się chować w ciemnych miejscach. Nie lubi rozmawiać, chyba że z wojownikami. Jest obojętna wszystkiemu co się dzieje. Prawie. Potrafi być miła i opiekuńcza, ale bardzo rzadko. Zwykle jest zwinna i oschła, ale dla szczeniaków to już inny świat. Bardzo przypomina basiora. Trochę z wyglądu, ale charakter jest o wiele podobniejszy. Lubi to, co powinien lubić basior a nie wadera. Przypadek? Nie sądzę.
Cechy szczególne: Mrok wyróżnia się wielkimi czarnymi skrzydłami.
Lubi: Lubi towarzystwo basiorów, ale w sensie, że znajomych. Kocha latać w nocy; przez jej czarne skrzydła wtapia się w tło.
Nie lubi: Nie lubi towarzystwa wader; nie czuje się tam mile widziana.
Boi się: Czarny Kruk boi się o najbliższych - to jej słaby punkt.
Moce: 
- Potrafi zmieniać się w cień.
- Potrafi zamienić się w formę wilka cienia
- Umie zamienić się w kruka i lisa,  ale to ją strasznie męczy.
- Umie zrobić kule z ognia i tarczę.
- Umie otworzyć każdy zamek na czary i bez.
- Umie być cicho jak myszka nawet jakby chodziła po liściach i patykach nie wydałaby najmniejszego dźwięku.
- Mrok potrafi przesyłać i czytać komuś myśli (chyba że ktoś je zablokuje, a da się)
Historia: Urodziłam się w watasze... W... w Watasze Ciernistego Słońca... Tak tej watasze... Wilki tam były oschłe i niemiłe. Wysysały sobie nawzajem duszę. Ja urodziłam się bezpiecznie. Mogłam żyć na jakis czas z mamą z dala od watahy, ale musiałyśmy wrócić. Gdy byłam w pełni silna wróciłyśmy. Ja i moje rodzeństwo ledwo przetrwaliśmy. Gdy każde miało po dwa i pół roku, dostaliśmy zawody. Samiec Alpha umarł, a że nie miał zastępcy, wybrano mojego brata - Breacka. Pewnego dnia pokłóciłam się z nim, a o co? O pokój w watasze. Zaczęłam się z nim kłócić. Aż powiedziałam że zbuntuje stado. Ten chciał mnie zabić. Tak jak mu mówiłam... uciekłam ze stada z siostrami, każda poszła w swoją stronę. Jednak mój brat nie odpuszczał, nie odpuści i nie będzie odpuszczał. Po długiej ucieczce natrafiłam na Watahę Mrocznych Skrzydeł. Tu każdy wilk był sobą. Ale ja się nie zmieniłam, krew, która lala się co dnia w mojej watasze była krwią nienawiści, przesiąkłam nią co do kępki sierści. Mimo różnych żywiołów lubili się. Postanowiłam dołączyć i jak na razie zostałam.
Zauroczenie: Jest kilka basiorów które jej się podobają, ale żaden nie jest taki, jaki by chciała. Na razie dwa się jej bardzo podobają.
Głos: Ava Max-But Sweet Psycho
Partner: Brak
Szczeniaki: Może kiedyś? Ale raczej nie.
Rodzina: 
Mama- Kira
Tata- Dead (to imię)
Bracia- Breack, Stick, Arrow i Black
Siostry- Darkness, White, Fire, Cassie i Ayby
Jaskinia: Po co jej? Zresztą znajdzie sobie jakąś. Ma też drzewa nie?
Medalion: Link
Towarzysz: ///
Inne zdjęcia: Ciekawe obrazki pojawią się w opowiadaniach.
Przedmioty kupione w sklepie: brak
Dodatkowe informacje:
- podejrzewa jaki jest jej 4 żywioł
- nie znała ojca osobiście
- to co teraz Umie nauczyła się w Watasze Ciernistego Słońca
- jej słabością są bliscy i lekarstwa
Umiejętności:
105: Siła
150: Zręczność
100: Wiedza
145: Spryt
150: Zwinność
150: Szybkość
Mana:
Gdy walczy 3h=regeneruje się 30 minut
Walka 18h=180 minut regeneracja
Walka 19 h =24 h regeneracji
Walka 13 h=18 regeneracji
Najczęściej regeneruje się po 20 godzinach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz