10.02.2019

Od Yuki c.d Yuki „Hello darkness my old friend” cz.8


Podziwiałam krajobraz dopóki jedna z towarzyszek nie wyrwała mnie z transu.
- To jaką będziemy mieć strategie? – zapytała Eleonora.
- Proponowałabym znaleźć jakąś watahę i wytropić jakieś słabe i aspołeczne osobniki – zaproponowałam.
Bardzo chciałam zdobyć te części ciała jak najszybciej się da, tak aby nie czekać na koniec terminu. Takie rozwiązanie byłoby jednym z szybszych i bezpieczniejszych rozwiązań, jednak posiadało swoje minusy.
- A jeżeli w watasze jaką znajdziemy nie będzie wilków pasujących do twojego opisu? – spytała Eleonora.
Spojrzałam na nią, gromiąc jej przestraszoną i niepewną twarzyczkę płomiennym wzrokiem. Naprawdę, chyba jest najbardziej pesymistycznym wilkiem z naszej trójki. Garbuska pod ciężarem mojego wzroku się speszyła, kładąc po sobie uszy i obniżając głowę.

C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz