1.04.2017

Od Cheeky c.d Solis

Złapałam łapę Solisa i oczywiście nie mogłam mu tego odpuścić i wciągnęłam wilka do wody. Oboje zaczęliśmy się śmiać i chlapać. Nie miałam pojęcia co powiedzieć, więc zapytałam
-Miałeś kiedyś jakąś partnerkę?- palnęłam bez zastanowienia i dopiero wtedy zdałam sobie sprawę, co powiedziałam
-Oczywiście, że nie... A ty?
-Ja też nie.
Nagle wzbiłam się w powietrze i poszybowałam w chmury. Chwilę później zobaczyłam basiora między chmurami, a niebem. Dopiero wtedy zdałam sobie sprawę, że chyba zaczął mi się on podobać... Nie wiedziałam jak i dlaczego, ale cóż tego nie powstrzymasz... Basior nagle zapytał:
-Należysz do jakieś watahy?
-Nie... Narazie mieszkam wszędzie tak jakby.
-Może chciałabyś dołączyć do naszej watahy? Chodź pójdziemy do Lii.
-A kto to?
-Alpha naszej watahy.
-No okej...
I polecieliśmy do naszej Lii ktokolwiek to jest. Gdy już dotarliśmy Solis przedstawił mnie Lii.
<Solis? Lia mnie przyjęła?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz