7.04.2017

Od Hazaki: Jajko 50


Jednak skakanie to wulkanu z hulahop to zły pomysł.
"Najcenniejsze przedmioty są najbardziej chorych miejscach na świecie" tak zawsze powtarzała mi babcia. Szkoda że,o w jej gadkach nie było nic o obudzonych wulkanach! I tego goblina który jej poradził żeby zabrać ze sobą hulahop też zatłucze. Hulahop!Bożal się Ateno nad moim pustym móżdżkiem. Mogłam posłuchać melisy i wziąść kilof. Albo inne jajko!A nie ja głupia posłuchałam rad babci i wybrałam najgorsze miejsce do szukania jajek. A Yuko zabije tak przy okazji. A więc hopla.

Hmmm....nie pali mnie...nie boli mnie nic...tylko się duszę. Otworzyłam oko.Hulahop na moim zachaczyło o wystający stalagmit/stalaktyt i dzięki temu ani nie umarłam a także dostałam w swoich łapach jajo. HA!Widzisz śmierć?!Mam gdzieś twoje wyroki!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz