11.04.2017

Od Mirany c.d Silvera

-Może się gdzieś wybierzemy?- zapytał. Nagle przez głowę przebiegła mi myśl: Może zabiorę go do Przytułku?
-Chcesz może.. nie..
-No powiedz, śmiało!- Zachęcał mnie Silver.
-Chcesz…
-Tak?
-Chcesz ze mną wyjść poza teren watahy?- to pytanie, niby proste, ale kosztowało mnie wiele wysiłku, bo nie chciałam nikogo na nic narażać.. A podczas „podróży” mogło się coś stać..
-A..- basior wydał się zaskoczony moim pytaniem- konkretnie gdzie?
-No...n-no… Chciałabym pokazać ci miejsce, gdzie nauczyłam się prawie wszystkiego, co teraz umiem.. Ale.. po namyśle.. t-ta podróż trwa kilka tygodni… Więc raczej nie.. Ale może byś jednak chciał?- podniosłam głowę, pokazując zaczerwienioną.. twarz? Pysk? Nie wiem, w każdym razie spojrzałam na niego z nikłą nadzieją.

<Silver, zgodzisz się, czy nie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz