9.09.2017

Od Night'a 'Event'

- Dobra, wilki! - krzyknęła Lia, a wszystkie ślepia w moment spoczęły na waderze - musimy wymyśleć jak z powrotem dostać się do jaskini - powiedziała wilczyca
- Eee... ja mam pomysł - odezwałem się
- Więc...?
- Słuchaj. Jaskinię zatamował tylko konar, a nie jakiś nadzwyczajny głaz! - krzyknąłęm aby wszyscy mnie usłyszeli - możemy wziąć... czy ja wiem? Na przykład pięć najsilniejszych wilków i przesuniemy ten konar
- Hmm - zamyśliła się Lia - To... nie jest taki zły pomysł. Może się udać...
- Więc tak. Pójdą tam: Lia, ja, Iwon, Kagekao i Demon. Co Wy na to? - zapytałem, a wszyscy się zgodzili - Ruszajmy!
I nasza piątka udała się w stronę głazu:
- Gotowi? - zapytał Demon - wszyscy przytaknęli i zaczęliśmy pchać. Po naprawdę wielkich staraniach przesunęliśmy to wielkie... coś:
- Wszyscy do środka! - krzyknęła Lia i w moment rozkaz został wypełniony - Wszyscy jak najgłębiej, za mną! - ten rozkaz także został wypełniony w kilka chwil i wszyscy zebraliśmy się na płaszczyźnie mniej więcej na końcu jaskini:
- Wszyscy cali? - zapytała Lia
- Ee... Raaczej... tak - przytaknąłem
- Dobra. Przeczekamy tą wichurę... znowu - mruknęła samica alfa

To ja wybieram numerki.
Następny numerek to 3. Masz czas do 12.09

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz