21.09.2017

Od Nicolle CD Mateo

- No chodź, chodź! - poganiałam basiorka
Tak. Biegliśmy i szukaliśmy powodu, dla którego echo kwakania tych całych kaszek ię rozchodzi.
- Ej, tak w ogóle to skąd biorą się te wszystkie kaszki? - zapytałam
- Nie kaszki tylko kaCZki
- No dobra. Wielka mi różnica. Ale skąd one się biorą?
- Rodzą się. Tak jak wilki, sarny i inne zwierzęta
- Dobra. Nie ważne - powiedziałam i nie usłyszałam echa - chwila. Gdzie się podziało echo tych kaczek?
- No. Gratuluję. Dobrze powiedziałaś - zaśmiał się Mateo
- Trzeba się wrócić
- Co... ale...
- Cicho. Idziemy - przerwałam w pół słowy basiorowi
- No dobra... - zgodził się i wróciliśmy z powrotem nad wodospad. Na całe szczęście kaczki dalej tam były. Wskoczyłam do wody, a pod taflą było coś co mnie zadziwiło. Była to jaskinia. Na powierzchni był to tylko wielki głaz z otworem
- Mateo! Mateo! - krzyczałam kiedy tylko się wynurzyłam
- Co? - zapytał zaskoczony wilczek
- Już wiem skąd dochodzi echo. Widzisz tamten głaz?
- Ehe - przytaknął
- To nie jest głaz. To jaskinia!
- Wow
- No. To co teraz zrobimy z tą jaskinio - głazem? - zapytałam
< Mateo? Zagadka rozwiązana! >
Ps: nie ogarniam tych etykiet ;/

1 komentarz:

  1. Jak piszesz post to po prawej stronie masz tam "Etykiety". Jak na to klikniesz, to wyświetli ci się pole do wpisania etykiety, a pod spodem gotowe już etykiety. Jak wpiszesz lub wybierzesz etykietę, to kliknij przycisk "Gotowe" znajdujący się pod istniejącymi już etykietami. W ten sposób jak już wstawisz opowiadanie, będzie ono miało etykietę.
    P.S: Wie ktoś jakie są synonimy słowa "etykieta"? xD

    OdpowiedzUsuń