23.09.2017

Od Lily CD Nighta

- Dziękuję. - zarumieniłam się.
- Powinniśmy pójść do Alfy. - powiedział zamyślony. Przez chwilę nie wiedziałam o co mu chodzi, ale w końcu zrozumiałam.
- A, chodzi ci o tą winegrę? Prawda, nie powinna być na wolności...
- Chodźmy. - powtórzył i zaczął iść. Podążyłam za nim. Po jakichś 15 minutach doszliśmy do domu Alfy. Zapukałam cicho, po czym uchyliłam lekko drzwi.
- Lia? - spytałam cicho.
- Możesz wejść. - odpowiedziała. Weszliśmy z Nightem do środka.
- O co chodzi? - spytała nasza Alfa.
- Chodzi o winegry. - powiedzieliśmy chórem. - Ty pierwsza. - stwierdził.
- Dobrze. Więc kiedy wyszłam z jaskini, zaczęłam ćwiczyć. Przez cały czas miałam wrażenie, że ktoś mnie obserwuje. Nagle z krzaków wyskoczyła winegra. - alfa wyraźnie słuchała. - Na szczęście udało mi się jej pozbyć, ale... Czy ona nie powinna być razem z innymi potworami w Mrocznym Lesie? - spytałam.
- Masz rację... - powiedziała zamyślona Alfa. - Wyślę patrol zwiadowczy, sprawdzą co z barierą. Wy wracajcie do domu. Ostrzeżcie każdego wilka, którego spotkacie.
- Nie możemy pójść razem z patrolem? - spytał z nadzieją Night. Lia wahała się, ale po chwili stwierdziła:
- Dobrze. Możecie iść.
< Night? Gotowy na wyprawę? ;) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz