27.05.2017

Od Kiry CD Night'a


Kiedy Night powiedział, że wokół nas huczą sowy, również mnie to zdziwiło.
- Masz rację... Co robimy?- spytałam
- Nie...
Nagle przed nami pojawił się jakiś potwór.
- Kira przemieniaj się!- krzykną- to mieszaniec!
Jego słowa mnie bardzo zdziwiły. "Jaki znowu mieszaniec?". Nagle potwór zaczą biec w naszą stronę i głośno zawył, że aż piana wylatywała mu z paszczy.
- Kira! Nie stój tak! Przemień się!- Warkną, abym się pospieszyła.
- Ale... Ja nigdy tego nie robiłam...- powiedziałam ze łzami w oczach. Wiedziałam, że już po mnie.
- Weź się w garść!- Krzykną z góry- Pomyśl, że Ci na tym strasznie zależy!
"Kira skup się... Bardzo zależy Ci na tym zależy... Bardzo Ci na tym zależy... Nie wierzę! Udało się!"
Rzeczywiście, z mojego orzechowego futra "wyrosły" w miarę duże skrzydła, takiego samego koloru. Wzniosłam się w powietrze za Night'em.
- Spróbuj się nie kołysać! Tylko lecieć w prostej linii! Ze względu na warunki nie mogę Ci tego dokładnie wytłumaczyć!
- Łatwo Ci mówić, ale masz rację!- musiałam krzyknąć do lecącego przede mną basiora.- Mogę wiedzieć jakim cudem ten mieszanie leci za nami?!
- Potem Ci wyjaśnię! Na razie, leć szybko za mną!
 Leciałam za Night'em jak najszybciej umiałam w kierunku...
<Night? Co to za miejsce?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz