5.05.2017

Od Cheeky CD Iwo

Zdążyłam już wrócić ze szczeniakami do jaskini Iwo gdy nagle ten wparował do jaskini i powiedział:
- Cheeky... znowu mamy problem...
- Jaki znowu problem? - zapytałam - czy znowu chodzi o jakieś potwory?
- Ech... zgadłaś - odpowiedział
- Dobra ja lecę po resztę szczeniaków i po Night'a. On się nimi zajmie, a my polecimy to sprawdzić.
Nie czekając na odpowiedź wyleciałam z jaskini. Na polanie spotkałam Chackie bawiącą się z Iwanem i Magnusem. Teraz czas znaleźć Haresa.
- Dzieciaki gdzie jest Hares? - zapytałam
- Gdzieś w lesie. Bawi się z Chaberem - odpowiedziała Chackie
Poleciałam po nich i polecieliśmy do jaskini Iwo. Gdy szczeniaki już były w jaskini ja przeteleportowałam się do przedszkola Night'a i z nią z powrotem do jaskini mojego partnera
- Ej, ej, ej. O co chodzi - zapytał Night
- Night mam prośbę - zaczęłam - przypilnowałbyś dzieciaków przez jakieś dwie godzinki?
- Jasne... nie ma sprawy - odpowiedział
- Dzięki wielkie. Odwdzięczę się kiedyś. Obiecuję - krzyknęłam przy wyjściu
Polecieliśmy czym prędzej w góry czyli tam gdzie Iwo widział naszego ulubionego potworka. Tak... ten opis WCALE do niego nie pasuje. Nagle Iwon krzyknął:
- UWAŻAJ! JEST ZA TOBĄ!
- Co?... - urwałam gdy kolejny potwór się na mnie rzucił... no pięknie
< Iwo? Tak wiem jestem genialna 😂 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz