1.05.2017

Od Cheeky CD Iwo

- T-tak idźmy już - potrząsnęłam głową - a Chackie będzie musiała tu żyć?
- Nie... dostała tylko moc nieśmiertelności.. - powiedział Pan Duch
- Ah.. ok - odpowiedziałam
- Uuu suuper - powiedziała Chackie
- Nooo - odpowiedział Iwan
No więc wyszliśmy z tego dziwnego zamku i skierowaliśmy się do domu.
- Tatoo, a niemógłbyś nas przeteleportować do domu? - zapytała Inga
- Mogę spróbować - odpowiedział Iwo
Mój partner okrył nas wszystkich skrzydłami i przeteleportował nas do mojej jaskini
- Uuuu - powiedziały szczeniaki
- Noo super co nie? - powiedział Iwo
- Ale, ale... nie zachwycajcie się... - powiedziałam - u mnie się wszyscy nie zmieścimy... przeprowadzamy się do tatusia - zarządziłam
- Co?! - zapytał Iwo - Czy ja o czymś nie wiem?
- No teraz już o wszystkim wiesz - powiedziałam - dzisiaj ja i szczeniaki no i ty jak będziesz chciał nocujemy tu, a jutro zaczynam przeprowadzkę...
- No dobra - zgodził się Iwo
- Dzieciaki zawołacie swoich futrzanych przyjaciół - powiedziałam
- ASTRA, NOKIA, CHABER - zaczęły się wrzaski
- Trzy ziwierzaki wleciały, albo wyleciały, do jaskini
< Iwo? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz