4.05.2017

Od Avril C.D Night

- A skąd jesteś?- Lia zwróciła się do Haremsa.
- Nie wiem. Nie pamiętam.
- Na jakiś czas będzie musiał zostać u was. A wy musicie poszukać jego prawdziwego 'domu'.Chyba, że HAres chce tutaj został. - Mówiąc to popatrzyła się na mnie i Night'a.
- No dobrze. Dzięki, za pomoc. My już musimy iść.- Powiedziałam po czym pożegnała się z Lią i razem z Nigt'em i Haremsem wyszłam z jaskini.
- Gdzie idziemy? - Mówiąc to basior na mnie spojrzał.
- Możemy do mojej jaskini.- odpowiedziałam, lekko się uśmiechając.
- Okej, no to prowadź.
Gdy byliśmy już w mojej jaskini, usiedliśmy i zaczęliśmy myśleć co teraz zrobimy.
- Jeżeli mogę zapytać... Gdzie będę tym mieszkać?
- Możesz u mnie. Myślę, że oboje się tu zmieściły. - odpowiedziałam i uśmiechnęła się do niego.
- Ok.- Haremsa odwzajemnił uśmiech.
- Jutro możemy zacząć szukać twojego prawdziwego domu Haremsa. Zaczniemy od miejsca w którym cię znaleźliśmy. Chyba, że chcesz zostać.

< Night? Ja też przepraszam, że tak długo. Mam nadzieję, że to nie przeszkadza.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz