1.05.2017

Od Cheeky CD Iwo

- Ale powiedz mi teraz dlaczego sądzisz, że nikt cię nie lubi? - zapytałam
- No bo jak spytałam Ingę to ona odpowiedziała, że Iwana i Magnusa, jak spytałam o to samo Iwana to on powiedział, że Magnusa, no to uciekłam.
- Ale kochanie - tłumaczyłam - to nie znaczy, że nikt cię nie lubi.. a teraz leć pobawić się ze swoim nowym kolegą.. - dałam mu dokończyć
- Mateo - powiedział basior
Chckie i Mateo pobiegli się bawić natomiast ja i Iwo wróciliśmy do szczeniąt
- Hares zostaw Magnusa - powiedziałam
- No doobra.. - odpowiedział - Chaber idziemy
- A gdzie to się wybieracie?
- Em... a nigdzie - powiedział basior
Kątem oka widziałam jak Magnus, Iwan i Inga bawią się razem, a Mateo i Chackie razem. Nagle medalion Chackie zaczął dziwnie świecić i unosić się.
- A to co? - zapytała zaciekawiona wadera
- Tego nie wiem - odpowiedziałam
Otworzyłam medalion i z niego wyłoniła się mgła z dziwnym napisem, którego nie mogliśmy rozszyfrować. Zostawiliśmy w końcu medalion i szczeniaki wróciły do zabawy. Ech... one tak szybko się rozwijały.. cóż w końcu są pół demonami..
< Iwo? Weny nadal brak... niestety >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz