10.10.2018

Od Videtura CD Mauvais

Spojrzałem jeszcze raz na mapę. Najszybsza droga prowadzi właśnie przez ten czarny krzyżyk ze znakiem zapytania.
- Może jest tam coś dziwacznego? - Vais spojrzała na mnie jak na debila. I słusznie, choć to właśnie miałem na myśli. Kto zaznaczałby coś znakiem zapytania w miejscu gdzie-prawdopodobnie-się było? Do łba przybyła myśl o wędrowcy, który na bezludziu spotkał mały domek ze starszą panią piekącą ciasteczka, przez co był tak zdziwiony, że aż na mapie nakreślił znak zapytania. Chyba jednak nie to tam właśnie było. < Choć byłoby naprawdę miło po dotarciu do celu zjeść parę świeżych ciasteczek> - W stylu coś nieopisywalnego? - próbowałem się uratować, ale chyba pogorszyłem sprawę. Teraz na myśl przyszła mi totalna pustka znajdująca się w zaznaczonym miejscu. Jakby świat tam nie istniał. Teraz wędrowiec nie byłby w stanie powiedzieć co to do diabła jest ani zaznaczyć tego nijak na mapie więc zaznaczył to tylko znakiem zapytania. - Ugghh, nie mam teraz głowy do takich teorii!
- Pójdziemy, zobaczymy - powiedziała Mauvais.
- Lepiej tak... - powiedziałem, chowając mapę. Ruszyłem z Mauvais. Przez te całe głupkowate pomysły nabrałem ochoty na ciastka...

< Mauvais? żyję, bo muszę xDD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz