28.05.2020

Od Nashi CD Allen

Milczałam chwilę, pytanie basiora zasiało we mnie chwilę zwątpienia, jednak po kilku kilkunastu sekundach odpowiedziałam 
-Tak, jestem tego pewna.- Przeczytałam uważnie co należy zrobić. przywiązałam brązowy rzemyk do ogona jaszczurki skupiłam się i zaczęłam recytować jakąś dziwną formułę. Jaszczurka zabłysła po czym zgasła. 
-tia... Jeśli wszystko dobrze poszło to amulet zacznie działać w dniu moich drugich urodzin, a jeśli nie to i tak będzie dla mnie ważny- Zwróciłam się do Allena z uśmiechem. Zawiesiłam sobie przedmiot na szyi i zamknęłam książkę, po czym odłożyłam ją na stos obok mojego posłania. 
-Słyszałam, że jutro mamy mieć lekcje z Alchemii- zagadnęłam po chwili- ale do jutra jest jeszcze trochę czasu. Co robimy?

<Allen?> 
Wybacz, że takie krótkie nie miałam jakoś pomysłu i wyszło mi takie blogowe minimum :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz