21.03.2017

Od Yukiya C.D Avril

Miło się rozmawiało, ale nagle przypomniało mi się, że obowiązki wzywają. W tym celu musiałem pójść do jaskini, by wziąć potrzeb rzeczy. Nie chciałem jeszcze przerywać rozmowy, wiec zaproponowałem waderze, żeby poszła ze mną. Na szczęście się zgodziła.
-Tak właściwie, po co tam idziemy? -zapytała nagle Avril, a ja w myślach zganiłem się, że na wstępie nie wyjaśniłem. No bo co normalny wilk pomyślałby sobie, gdyby zaprosić go do jaskini? Każdy sam może się zastanowić nad odpowiedzią.
-Właściwie ma to związek z moimi obowiązkami w watasze. Wybacz, że musisz dotrzymywać mi towarzystwa, ale jak się będziesz nudzić czy coś ci nie będzie pasowało daj po prostu znać -zakończyłem rozmowę, chociaż chciałem powiedzieć coś jeszcze, ale dotarliśmy do mojej jaskini.
-Zgarnę parę rzeczy i idziemy gdzieś indziej. Do czasu aż wszystko znajdę... -spojrzałem na wnętrze jaskini i westchnąłem. Nie uporządkowałem jeszcze wszystkich swoich rzeczy... właściwie nic nie uporządkowałem i w jaskini panował artystyczny nieład. I jak ja mam tu znaleźć potrzebne rzeczy? Załamałem się na samą myśl o tym, ale jak mus to mus.
-Yukiya? -odezwała się Avril, a ja wtedy zdałem sobie sprawę, że nie dokończyłem zdania.
-Możesz się tu rozejrzeć, dopóki nie znajdę wszystkiego. Powinno to potrwać chwilę... Przynajmniej taką mam nadzieje - po raz kolejny westchnąłem i wziąłem się za szukanie.
Gdzieś w tym całym bałaganie powinny być jakieś zabawki, czy coś, co je chociaż przypomina. Przekonanie się przez te stertę rzeczy zajęło z pół godziny, ale na szczęście udało się!
-Myślałem, że prędzej padnę niż je znajdę... -wyrwało mi się z ust.
-Znalazłeś wszystko? -zapytała wilczyca, a jej pytanie poprzedził śmiech.
-Tak, więc możemy już wyjść z tej nory i tu pytanie, czy chciałabyś się jeszcze gdzieś przejść i przy okazji mi pomóc?
Wadera przechyliła głowę, jakby pytając "gdzie i po co?". A ja po raz kolejny załamałem się, że znowu nic nie wyjaśniłem.
-No więc... -wysunąłem pudło z zabawkami przed siebie, tak by Avril mogła je zobaczyć - Opiekunka do zadań specjnych Yukiya musi iść wykonać zlecenie. Cel: zająć się szczeniakami.
< Avril? Idziesz ze mną wykonać to zlecenie? default smiley xd >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz