25.03.2017

Od Reda do....


Fak fak fak i jeszcze raz fak!! Co za iditoa wpadł na pomysł ze dywan ze żywych skarbeuszy to genialny pomysł?
No dobra-to ja. Ale pomysł był genialny-przynajmniej w teorii. Boże za coś mnie pokarał tak genialnym umysłem? Rozumiem,że króliki to idealni niewolnicy do sadzenia trawki,ale czemu nie zgodziłeś na dywan skarbeuszy? To nie żaden bóg tylko dywan więc czemu upierasz się przy 1 przykazaniu? Już chyba Lucyfer jest łaskawszy....
Odrzucając myśli o moim diabelnym bracie zająłem się tym co porządny wilk powinnien robić-czyli leżeć i udawać że trawa to narkotyki. Między nami mówiąc-nudzi mi się a to zwykle oznacza że czas kogoś pognębić. Wprawdzie jestem tu nowy,ale jak odkryłem smalc na czyimś futrze do dobry temat do rozmowy. Więc wstałem i ruszyłem swój kuper gdzie niedługo natknąłem się na.....
(Tak to do ciebie,więc odpisz)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz