7.03.2017

Od Erotare C.D Rodinia

- Może być... - byłem zadowolony. Następni potomkowie.
- No to kiedy się wprowadzasz?
- Gdzie? - Zapytała rozkojarzona
- No do mnie - powiedziałem
- Ale... No nie wiem, mogę nawet teraz, tylko muszę Azzeru powiadomić...
- Kto to Azzeru? - Spytałem
- Mój smok - to mnie rozbawiło
- No to dobrze się składa, ja też posiadam smoka
- Serio? Samca czy Samice? - Była zaciekawiona
- Samice, Smok Czarny, a ty?
- Samiec, Smok Biały, a jak się nazywa? - I tak oto zaczęła się rozmowa o smokach. Przerwała ją Veloce. Wylądowała obok mnie i spojrzała groźnie na Rodinie. Jednak nie zachowywała się jak zwykle. Moja "partnerka" patrzała się w fioletowe oczy towarzyszki. Wydała gardłowy odgłos i wyprostowała szyje.
- Jest trochę... wredna - powiedziała.
- Czekaj, co? - Zdziwiłem się
- No z tego co mówiła mogę wywnioskować że jest wredna
- Ty z nią rozmawiasz? - Zapytałem
- Tak?
< Rodinia? Jak tam smoczki? :3 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz