6.03.2017

OD Domena CD Megami

                                                               Guess Who's back
*********************************************************************************
- Dobra , ale gdzie właściwie idziemy? - zapytałem dziwnym , jak na mnie tonem - Megami? Możesz mi odpowiedzieć?
- No... wiesz... Sama nie wiem.
- No to fajnie! Potrzebuje takiej przerwy od tych wszelkich stresów... - Po tych wszystkich akcjach z moją siostrą zupełnie nie miałem siły na żadne przygody... ale jak patrzyłem na moją towarzyszkę to od razu nabierałem jakieś... nie wiem jak to powiedzieć... siły? nadziei? - Wiesz co? Myślę że powinniśmy wraz z Desi się przeprowadzić Mieszkamy zbyt daleko od reszty członków watahy.
- Moim zdaniem to świetny pomysł! Pomogę ci nawet znaleźć miejsce na waszą jaskinie , może inni członkowie też nam pomogą. - Boże... jak miło mi się z nią rozmawia... aż , zapomniałem o tym że.... - MOJA SIOSTRA ZOSTAŁA PORWANA!
- CO?! Co się stało? Czemu mi dopiero teraz o tym mówisz?! Trzeba jej pomóc...
- Przepraszam cię ale nie chce niczyjej pomocy muszę dać sobie rade samemu , wiem tylko gdzie ją obecnie przetrzymuje... Myślę by nie zabrać kilku Basiorów na wyprawę by jej nie pomóc... 
*********************************************************************************
Sorry że takie krótkie ale moja wena uciekła wraz z Desi... Jeżeli jakiś Basior chce wyruszyć na wyprawe niech napisze Opo. z Przygotowaniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz