6.03.2017

Od Rodini c.d Erotare

Uwaga!
To opowiadanie zawiera treść +18
Wchodzisz na własną odpowiedzialność

Spojrzałam na basiora. Bałam się tego co chcę zrobić. Zaczął do mnie podchodzić, a ja zaczęłam iść do tyłu. Gdy poczułam że za mną jest stalaktyt rozglądałam się za inną drogą ucieczki. Przecież mogę u... Nim się zorientowałam wpił mi się w usta. Poczułam jak jego język "bada" moją jamę ustną. Czułam jak w moim brzuchu latają motyle. Próbowałam się bardziej cofną, tym samym przyciskając się do ściany, tak że po chwili byłam w pół siadzie, taki jakim siedzą dwunożni. Wilk musiał się nachylić by nie przerwać "pocałunku". Moje próby ucieczki były marne. Wyjął język z moich ust i spojrzał na mnie dziwnym wzrokiem, po czym... Zaczął lizać mnie po klatce piersiowej. Okrążał moje sutki zjeżdżając coraz niżej... Gdy był już w okolicach brzucha zaczęło mi się robić gorąco. Nastał czas gdy dotarł do mojej kobiecości. Jednak zamiast robić minetę robił okręgi wokół niej. Było mi strasznie gorąco. Pierwszy raz poczułam to uczucie... Byłam napalona...
<Erotare? Służebnica do usług c': >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz