1.08.2018

Od Videtura CD Mauvais

Znaleziona przed chwilą mapa miała znacznie więcej terenów zaznaczonych na niej. Na wcześniej znalezionej mapie było więcej detali co do miejsc ukazanych na mapie. Przyglądałem się większej mapie w poszukiwaniu znajomych terenów. Na samym spodzie znalazłem znajomą nazwę.
- Góry Pochyłe... - przeczytałem cicho, ale Vais na pewno to usłyszała - Znasz takie miejsce?
- Tak... - zastanowiła się chwilkę - Tak! TO przecież na północy watahy! - krzyknęła uradowana wadera. 
- Czyli... Wiemy gdzie jest to miejsce! - spojrzałem na kartki jeszcze raz by się upewnić. Tak! Wszystko się zgadzało.
- Podróż zajmie nam co najmniej tydzień. - zauważyła Mauvais - Trzeba będzie się jakoś potajemnie spakować...
- Jak już to wymyślimy wymówkę, może, że idziemy na jakieś łowy? Albo, że... - nie wiedziałem jak dokończyć zdanie - Coś się wymyśli - wzruszyłem ramionami.
- Jasne... - ja i Vais nadal przypatrywaliśmy się mapom.
- Jak myślisz - przerwałem ciszę - Co może znajdować się w zaznaczonych miejscach?

< Mauvais? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz