9.08.2018

Od Videtura CD Mauvais

- Czekaj... Czemu mieliby ci uwierzyć? - zapytałem się, przewracając łbem pytająco.
- Ponieważ jestem wyrocznią? - powiedziała Mauvais, jakby to było oczywiste. Zrzuciłem wzrok w oddal, próbując przypomnieć sobie moment, w którym rozmawialiśmy na temat naszych stanowisk. Nic sobie nie przypominałem. Możliwe, że w ogóle nie było nigdy konwersacji na ten temat. Głupia pamięć... Ok, uznałem, że lepiej będzie jeżeli wmówię sobie, że już kiedyś o tym rozmawialiśmy.
Zastanowiłem się chwilę nad pomysłem. Spojrzałem na waderę.
- Wiesz co... W takim razie to najlepszy pomysł, jaki kiedykolwiek usłyszałem — wadera westchnęła z ulga.
- To dobrze... Teraz wystarczy tylko powiedzieć to dla alfy i mamy załatwione - powiedziała dumnie.
- Taa... - ruszyliśmy dalej.


< Vais? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz