2.08.2018

Odchodzę.

Witajcie!
Chciałabym powiedzieć, że wszystkie moje postacie, czyli Leo, Lily i Lexi odchodzą
Nie zgadzam się na żadne palenia na stosie itp., (ani kopiowanie niczego z ich formularzy), ponieważ, po pierwsze: w uniwersum bloga zwyczajnie odeszły z watahy jako społeczności, po drugie: nadal, choć teoretycznie nie będą istnieć, są moją własnością i zostały stworzone przeze mnie. Mam również nadzieję, że ich grafika nie zostanie użyta do nowych postaci... Ale to już nie ode mnie zależy. 
Chcę powiedzieć, że... Dziękuję wszystkim członkom, za budowanie i podtrzymywanie Watahy. Jestem Wam bardzo wdzięczna za to, że tu jesteście. Życzę Wam weny, wielu pomysłów, a także zdrowia i spełnienia marzeń. Naprawdę... Dziękuję. 
Nie wiem, co mogę tu jeszcze dodać... Może to, iż przepraszam, bo nie umiem w pożegnania. Również zrzekam się mojej postawy admina. Mam nadzieję, że blog nadal będzie się rozwijał. Dziękuję administratorom za danie mi szansy i ciepłe przyjęcie mnie.
To chyba tyle, a więc... Żegnam i życzę miłego dnia!
Z uszanowaniem i wdzięcznością,
Lily. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz