3.08.2018

Od Videtura CD Mauvais

Obudziłem się. Był ranek, a ja nareszcie się wyspałem. Śniły mi się po raz kolejny węże. Jak zawsze. Nie mam pojęcia czemu to one mi się śnią... Wróciłem do biblioteki, na stoliku leżała kartka z wczoraj i mapa. Ahh... Trzeba ją w końcu wypełnić... Usiadłem przy stoliku. Myślałem nad rzeczami, które musiałbym zabrać na wyprawę. Co mogę wziąć na dłuższa wycieczkę... Kompas? Czemu nie. Zacząłem wypisywać różne rzeczy. Gdy skończyłem < ponieważ pomysły mi się skończyły i mózg mi się zaczął przegrzewać >  było już południe. Wstałem, rozciągnąłem się i wyszedłem z jamy. Trzeba od czasu do czasu wyjść z domu, rozejrzeć się, zaprzyjaźnić się z innymi wilkami. No dobra, nie przesadzajmy z tym zaprzyjaźnianiem się... Chociaż poznać. Nadal jestem tutaj nowy, muszę poznać jeszcze wieeelee osób.
Zacząłem przechadzać się po terenach watahy. To miejsce jest naprawdę duże. Podczas mojej podróży natrafiłem tylko na 3 wilki! A rozmowa z nimi była całkiem... niezręczna... Ech... Pora wracać do jaskini... Jeszcze dziś spakuję większość rzecz! Truchtałem sobie do mojego domku. Nagle wyczułem znajomy zapach...

< Mauvais? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz