8.06.2020

Od Stormy CD Pełna- Oto Dom. Kto tu mieszka...

Byłam szczęśliwa, czego nie dało się ukryć. Gdy po długim przytulasie odkleiłam się od już "mojej kruszynki"zauważyłam, że uśmiechnięta Rose czekała już z uzupełnionymi dokumentami. Złożyłam ostatni podpis i czekałam aż Pełnia pożegna się ze znajomymi i weźmie jakieś swoje rzeczy. Mimo iż proponowałam jej pomoc z bagażami, wadera upierała się, że da sobie radę. Uśmiechnęłam się tylko i odpuściłam, po czym ruszyłyśmy do Naszego domu. Po kilkunastu minutach dotarłyśmy na miejsce. Oczy Pełni błyszczały z ciekawości i zachwytu. Zaśmiałam się tylko widząc jej minę
-Śmiało. twój pokój jest na piętrze. Pierwsze drzwi na lewo. -Powiedziałam zamykając za nami drzwi. Wadera błyskawicznie znalazła się na piętrze i wleciała do pomieszczenia. udałam się za nią. Stanęłam w drzwiach i patrzyłam na reakcję Pełni. Wadera najpierw obskoczyła wszystkie meble w pokoju, pozaglądała do skrzynek i szuflad, wyjrzała przez okno i podziwiała świecące akcenty pomieszczenia. Na samym końcu stanęła na środku pomieszczenia, a ja podeszłam i ją przytuliłam.
-I jak Ci się podoba Twój pokój? Chciałabyś coś dodać? Może zmienić? 

<Pełnia?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz