31.07.2018

Od Videtura CD Mauvais


Czekaj... Idziemy bez niczyjej wiedzy?! Cholercia... Chwilkę musiałem jeszcze ochłonąć.
- Idziesz czy mam ci specjalne zaproszenie wysłać? - powiedziała wadera.
- T-tak! Po prostu się zamyśliłem... - szybko podszedłem do Mauvais. Wyszliśmy z biblioteki - Czyli... Naprawdę idziemy tam bez niczyjej zgody... Prawda?
- Tak, tak będzie lepiej - odpowiedziała.
- Ale nie wyruszamy dzisiaj?
- Przydało by się spakować... Może za kilka dni, chyba, że się pośpieszymy. - uff.. dobrze było się upewnić, że nie wyruszamy dzisiaj. Choć kilka dni to też trochę mało. Nie mamy pojęcia gdzie znajdują się podane tereny...
- Musimy jeszcze wrócić do biblioteki... - powiedziałem, Mauvais popatrzała na mnie pytająco - W bibliotece na pewno są jakieś mapy, może znajdziemy tereny opisane na mapie...

< Vais? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz