24.07.2018

Od Videtura CD Mauvais


- Mauvaisss... - powtórzyłem sam do siebie, jakby to pomogło mi zapamiętać wyraz. Nie ma bata bym zapamiętał to imię... - Masz może jakiś pseudonim lub coś takiego? - wadera dziwnie na mnie spojrzała. - W-wiesz, bo mnie możesz przezywać Vide! - spojrzała na mnie jeszcze dziwniej. Kurde Vide, twoje dziwactwo wychodzi na wierzch! Szybko, powiedz coś, by nie wyjść na największego dziwaka z jakim miała kontakt! - Ok, po prostu jestem zły w zapamiętywaniu imion ( i nie tylko ), może masz jakieś przezwisko bądź pseudonim. - proszę miej, proszę miej....
- Vais - powiedziała cicho wadera. Ok, jest 50%, że zapamiętam takie imię. - Uff, ok - odetchnąłem z ulgą. - Ok Vais, może to dziwnie zabrzmi, ale co robisz tu o takiej porze? - popatrzałem na wilczycę.

< Mauvais? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz