25.07.2018

Od Videtura CD Mauvais


Nastała cisza. Oznaczała chyba moją kolej w zadawaniu pytań. Cóż, kiedyś trzeba zadawać te pytania Vide, tylko tego się spartol...
- Jakie masz żywioły? - brzmiało to tak głupio jak dziwnie. Mauvais popatrzała na mnie.
- Iluzja, czas, szaleństwo i trucizna... - powiedziała spokojnie. Po chwili dodało- A ty? - Chyba moje pytanie nie brzmiało to tak głupio, jak mi się wydawało... Całe szczęście...
- O! Też mam żywią trucizny! - zaciekawiłem się. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z wilkiem właśnie tego żywiołu... ( Chyba właśnie zdałem sobie sprawę jak mało magicznych wilków widziały moje oczy. Aż dziwne... ) To mogło być ciekawym doświadczeniem przebywać w towarzystwie wilka z podobnym żywiołem.
- Nooo i mam jeszcze, żywioł umysłu. - powiedziałem zaraz potem.
- Ciekawe połączenie - wadera nadal coś kreśliła na piasku.
- Tak samo jak twoje. Nie spotkałem jeszcze wilka o tylu żywiołach! - znowu nastała cisza. Teraz kolej Mauvais na jakieś pytanie. Ciekawy sposób na toczenie rozmowy...

< Mauvais? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz