1.07.2018

Brak mojej osobowości c:

Witajcie w ogłoszeniach parafialnych! Nie będzie mnie od jutra rano (2 lipiec) przez dziesięć dni. taki mały wypad sobie robię na kolonie c: Tak więc, do rzeczy. Dwie informacje:
1. Jeżeli nie wstawicie przez ten czas gdy mnie nie będzie PRZYNAJMNIEJ 5 OPOWIADAŃ ZGINIECIE MARNIE. WSZYSTKIM POWSTAWIAM PO UPOMNIENIU, BEZ WZGLĘDU NA TO CZY NAPISAŁ CZY NIE, DO TEGO BĘDĘ WRZESZCZEĆ NA FB JAK I NA CHACIE BLOGOWYM, DISCORDZIE RÓWNIEŻ. A więc postarajcie się. Przynajmniej 5 opowiadań przez 10 dni gdy mnie nie będzie.
2. Kiju masz napisać form dorosłego Kija c: Inaczej również będzie upomnienie, a jak nie będzie tego u góry, to będą dwa upomnienia, bo piszesz to już chyba z pół roku, a masz na to 10 dni. Z PEWNOŚCIĄ SIĘ WYROBISZ

Życzę miłego dnia c:
~Lia


PS: Mizerio moja kochana! Z okazji urodzin życzymy wszystkiego dobrego i daję bonus w postaci 100 cs. Może jakiś rysunek na zamówienie do tego? Wybierz sobie coś oprócz nagrody standardowej.

2 komentarze:

  1. Myślę, że jakiś rysunek mi wystarczy xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pfem pfem
      To co chcesz? Bo wiesz.... MAM AŻ 10 DNI! xD

      Usuń