30.07.2018

Od Videtura CD Mauvais


Byłem zmieszany. Co mam teraz robić? Z jednej strony, mówię sobie, że to nie jest bezpieczne, że mapa może nas nigdzie nie zaprowadzić przez co będziemy rozczarowani, a co najgorsze- to może być nielegalne. Z drugiej strony... Kusi mnie sprawdzić wszystkie te miejsca, zobaczyć dokąd prowadzą drogi. To może być nawet moje przeznaczenie!
- Mnie również kusi - zacząłem - ale czy nie powinniśmy zgłosić tego alfie lub chociaż komuś? - zapał wadery ostygł. Zamyśliła się na chwilę, spoglądając to na jedną stronę mapy to na drugą. Spojrzała mi w oczy.
- Wiesz... Może przydzielą nas byśmy poszli to sprawdzić lub coś takiego! - Widzisz, nawet nie znamy terenów tam nakreślonych! nie mówiąc już o tym, że jeśli uciekniemy to już możemy tu nie wrócić... - Mauvais wyglądała na lekko przerażoną. Próbowałem ją pocieszyć -Ale, może jakiś wilk wie gdzie to jest?
- Racja... - nadal przyglądała się mapie.
- Chyba, że chcesz tam pójść nie pytając nikogo. - powiedziałem - ale w tym wypadku musisz zabrać mnie ze sobą.

< Vais? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz