24.07.2018

Od Videtura CD Mauvais


Byłem lekko zaskoczony. Nie pamiętam ostatniej rozmowy z obcym, która wyglądała w podobny sposób. Może to dlatego, że mało kiedy rozmawiam z obcymi. Albo dlatego, bo Mauvais nie jest już taka obca...
- Myślę, że nie lubienie towarzystwa innych lub tłumów to nie jest zła rzecz. Każdy ma swój własny świat i nikt tego nie zmieni. - zacząłem - Nikt raczej nie powinien być urażony za to, że ktoś mu powiedział, że woli spokój. To całkowicie normalne, przecież każdy lubi coś innego. - wadera spojrzała na mnie. Teraz zastanawiam się czy moja wypowiedz w ogóle ma jakiś sens. Chyba tak. Oby. - Wracając... Nie przeszkadza mi to, że unikasz tłumów i ogólnie wilków. Sam często to robię.
- Ty? - zapytała się lekko ironicznie Vais.
- Chyba każdy czasem szuka ucieczki od tego świata, no nie? Bywa tak, że ma się już wszystkiego i wszystkich dosyć... albo po prostu chcesz spokoju. - nic prze chwilę nie mówiliśmy - ok, to było całkiem depresyjne, zmieńmy temat...

< Mauvais? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz