9.09.2016

Od Luny

Od Luny CD Anakin



Weszliśmy do tunelu wydrążonego w ziemi. Lia od razu przytuliła się do swojej matki i zaczęła z nią rozmowę.
- Ty żyjesz! - krzyknęła z radości Lia.
- A miałam nie żyć? - zdziwiła się jej matka.

******

Po chwili z cienia wyszły dwie wilczyce.
- Kendra to wilczyca która występowała w moim świecie, czasach... a Thera.... to córka czarnego wilka... - powiedziała matka Lii
- CO?! - krzyknęła Lia, a my wytrzeszczyliśmy oczy - Myślałam, ze czarny wilk ma tylko jedną córkę!
- Okazało się, że nie... dopiero teraz się o tym dowiedziałam.
- Mój ojciec trzymał mnie w tajemnicy od urodzenia. Oddał mnie Kendrze.- powiedziała Thera wstając. - Twoja matka powiedziała mi tajemnicę. Którą muszę zachować... a teraz choć... coś ci pokarzę...
Lia poszła gdzieś z Therą.

Tymczasem Katrin i Czanel rozmawiały z matką Lii, Anakin układał Lili do snu, Narisa i Iwo znów zaczęli się kłócić, nowi rozmawiali o czymś między sobą, a ja postanowiłam trochę się rozejrzeć po tunelu.

*****

Od tunelu odchodziło kilka ścieżek, poszłam ścieżką, która była najbliżej po mojej prawej.
Na końcu ścieżki znajdowała się grota pełna świecących kryształów, a na środku leżało to:

https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/none/path/s2d0cdd06802d4e0a/image/i6da6798753c9bbde/version/1367523182/image.jpg

,, Amulet? Zgubił go jakiś wilk? " pomyślałam
,, Nie, ten amulet od teraz należy do ciebie " - usłyszałam odpowiedź w myślach - ,, Dzięki niemu będziesz mogła przyzwać księżyc na niebo o każdej porze dnia "
- Przyzwać księżyc o każdej porze dnia? Myślałam, że tylko Wilk Księżyca to potrafi. Kim jesteś? - spytałam tym razem na głos
,, Jestem jego posłannikiem. Wilk Księżyca postanowił podarować amulety kilku wybranym wilkom, posiadającym żywioł Nocy.
Wybacz, ale nie mam czasu żeby ci się pokazać.
Używaj amuletu rozważnie. Żegnaj. "

Założyłam amulet i poczułam nagły przypływ mocy.
Wróciłam do reszty, Anakin rozmawiał z nowymi.

<Anakin?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz