18.09.2016

Od Anakina CD Haze

- Skąd jesteś? - zapytałem przyglądając się waderze.
- Z daleko - odpowiedziała krótko również patrząc się na mnie.
- Yhm... A kim chciałbyś być w naszej watasze? - zapytałem z czystej ciekawości.
- Negocjator, potrafię się nieźle targować - prychnęła.
- Heh, a powiesz mi ile masz lat? - chciałem się przez to pytanie dowiedzieć, czy dojdzie do naszje "klasy".
- Po co Ci to wiedzieć? - burknęła.
- Nasza droga alfa wymyśliła coś takiego jak szkołę, do której przyszedł mi ten zaszczyt chodzenia - odpowiedziałem sarkastycznie. - Z tego co mi wiadomo, jeżeli nie osiągniesz trzech lat, to musisz tam chodzić.
- Czyli chyba się załapię - mruknęła pod nosem. -  Jak tam jest? - zapytała.
- Em... - podrapałem się po głowie. - Zależy co chcesz robić. Jeżeli masz zamiar być grzeczną uczennicą, to jest tam nudno. Natomiast gdy zaczniesz się buntować... Potrafi być ciekawie - uśmiechnąłem się.
- Ciekawie powiadasz...? - przechyliła głowę tworząc lekki uśmieszek.
- Już zdążyłem kilka razy stamtąd uciec - zaśmiałem się. - Jestem w takim mini gangu, który składa się ze mnie, Nyks i Hadesa - przedstawiłem. - Uwierz mi, że jeśli dołączysz, to nie będziesz się nudzić - uniosłem prawą brew - Co ty na to?
<Haze?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz