13.09.2016

Od Anakina CD Nyks

- Jestem zdany na siebie - prychnąłem podpierając ścianę.
- Baardzo ciekawe - uśmiechnęła się złośliwie..
- Tak, wiem - pokiwałem głową z równie pogardliwym wyrazem twarzy.
- A wy co? Już flirtujecie? - zawołał dyrektor. Wszyscy obecni w jaskini odwrócili się w naszą stronę. Zakryłem oczy łapą, śmiejąc się po cichu.
- Dyrektorze, tej koleżanki nie da się poderwać - zaśmiałem się nie patrząc na nikogo.
Wciąż z uśmiechem usiadłem w "ławce". Składała się ona ze stolika i małej poduszki na swoje cztery litery.
- A, więc w naszej szkole nauczycie się... - dalej nie dosłyszałem. Przestałem go słuchać już na wstępie. Te wszystkie systemy oceniania, nauka, zajęcia - zupełnie nic nie zapamiętałem. Gdy rozglądnąłem się po czymś w rodzaju klasy, dostrzegłem, że ławkę obok (z prawej strony) zajmuje Nyks. Dorwałem kartkę papieru ze stolika i zacząłem pisać:
~Co tam u Ciebie, bo ja już nie słucham~
Złożyłem papier i rzuciłem go do Nyks. Przechwyciła go w locie i rozwinęła. Przeczytała, napisała i podała do mnie.
(Rozmowa na kartce)
~Najchętniej urwałabym się z lekcji~
- Tsa ja również -
~ Jutro powiem, że mnie brzuch boli i nie idę :D - 
- Boli Cię? Czy mam coś sugerować :P -
~ Przestań! ~ posłała mi przy tym gniewne spojrzenie.
- Dobra... - nie mogłem dokończyć pisać, bo kartkę przechwycił nauczyciel.
- A co my tu mamy? - zapytał rozwijając kulkę.
- Coś co pana nie interesuje - mruknąłem odbierając mu kartkę swoją mocą. Kawałek papieru znów znalazł się w mojej łapie. Zanim nauczyciel cokolwiek zrobił, spaliłem ją. Dostrzegłem jak Nyks uśmiecha się pod nosem. Również obdarzyłem ją triumfalną miną.
- Dobra, a, więc na jakie zajęcia chcecie się zapisać. Pani Anakin zapewne ze śpiewu - ponownie posłał mi złośliwy uśmiech.
- A, żeby pan wiedział, że chcę - zaśmiałem się.
- Oh... - zdziwił się. - W każdym razie teraz macie przerwę.
- CIESZĘ SIĘ! - krzyknąłem jak najszybciej opuszczając jaskinię.
Gdy dorwałem wzrokiem Nyks, podbiegłem do niej szybko. Pociągnąłem ją w stronę dalszą od reszty.
- Co ty na to, żeby wyrwać się z lekcji?
<Nyks?>

1 komentarz: