22.10.2016

Od Yuki C.D Seven

       Basior jeszcze jadł. Nie mogę jeść dużo, bo kilorie mi przybędą. Usiadłam patrząc jak Seven je. Przy okazji wyczyściłam sobie sierść. Wilk skończył jeść.
-Za niedługo będzie zmrok…- powiedział- Masz może jakąś jaskinie?- zapytał
-Mam- rzekłam- Ale będziesz musiał spać na skale
-To już lepsze niż spanie pod gołym niebem…

-Lepiej wyliż sierść zanim wejdziesz do jaskini- ostrzegłam
-Czemu?- zapytał
-Mangle się przestraszy- powiedziałam
-Kto to mangle?- zdziwił się
-Moja podopieczna- zatrzymał się
-W twojej jaskini jest szczeniak?- popatrzał na mnie
-Tak- basior uśmiechnął się przyjaźnie. Zaczął wylizywać sierść w szale. Gdy był czysty poszliśmy dalej. Weszłam do jaskini pierwsza. Zastałam myjącą się Mangle. Przerwała patrząc się na basiora.
-Mangle, to jest Seven- pokazałam basiora- Seven, to jest mangle- powitali się. Mangle poszła do swojego nowego łoża zrobionego z króliczej skóry. Ja natomiast położyłam się na swoim.
<Seven? Jak się śpi na ziemi? c:< >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz