30.10.2016

Od Neko

Neko nie miała co robić.Jej rodzeństwo, bawiło się w najlepsze. A ona siedziała i się nudziła (...)
-Neko, zajmij się czymś.Dzisiaj wszyscy muszą coś robić, a ty siedzisz bez sensu.-Zaczepił ją jej ojciec.
-Ale gdy nie wiem co mam robić!-Odparła.
-Idź do Gammy, ona rozdaje zadania.
-(...)Okey...
Więc poszła.
-O!Gamma!-Gamma stała w centrum watahy, i rozdawała zadania.
-Więc co dla mnie?-Zapytała.
-Hymm...-Odpowiedziała.
-Proszę!Każdy już ma jakieś zadanie oprócz mnie!
-(...)Myślę że jedyne zadanie jakie zostało, to pilnowanie szczeniąt.-Ale ja nie wiem jak!-Pomyślała.Ale, że nie miała nic innego do roboty, to przyjęła zadanie.
-Dobrze-westchnęła.
Pobiegła do jaskini, tam gdzie przebywają szczeniaki.
-Em...Cześć?-Przywitała się.
Szczeniaki odwróciły głowę od zabawy, i podbiegły do niej.
-Cześć!!Będziesz się nami opiekować?
-No, chyba po to tu przyszłam.
-Chodź z nami!-I pobiegły w głąb jaskini.




(Taka mała informacja, Neko zmieniła imię na Megami)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz