Autor grafiki: plaguedog'08 (cr. na grafice)
DoggiGame - Shinkou
Howrse - marta03
Imię: Khan (wszelkich zdrobnień lub przezwisk nie uznaje)
Wiek: 4 lata
Płeć: basior
Żywioł: Trucizna, Ból, Iluzja, Umysł
Stanowisko: Szpieg, negocjator
Cechy fizyczne: Khan jest posiadaczem dość szczupłej sylwetki i lekkiej budowy ciała, która umożliwia mu szybkie i zwinne poruszanie się. Może i nie grzeszy siłą, lecz swej wytrzymałości z pewnością by się nie powstydził. Sprawdza się jako dobry pływak.
Cechy charakteru: Ten zahartowany przez doświadczenia realista nie jest typem kogoś, kto łatwo zawiera nowe znajomości - przeciwnie, wręcz stara się ich unikać. Z wiadomych dla siebie powodów traktuje większość z dystansem, tworząc wokół siebie aurę niepokojącej tajemnicy. Zdarza mu się zbywać zbyt ciekawskich sarkazmem, używając go jedynie jako mechanizmu obronnego. Na ogół stara się sprawiać wrażenie opanowanego i trzeźwo myślącego, gdyż tak w rzeczywistości jest. Bardzo ciężko jest wytrącić Khana z równowagi, szczególnie w celowym przypadku. Nagłe, wymagające myślenia sytuacje nie są dla niego wyzwaniem - potrafi podejmować spontaniczne decyzje, odgórnie przewidując ich możliwe skutki. Wydaje się być starszym niż w rzeczywistości - powodem tego może być jego na ogół poważny wyraz twarzy. Może niewątpliwie pochwalić się umiejętnością dochowania obietnicy - potrafi wzbudzić wśród innych zaufanie, mimo swojej na pewien sposób chłodnej postawy. Spryt i spostrzegawczość czynią z niego dobrego stratega i negocjatora.
Cechy szczególne: wyraźnie jasne futro w okolicach oczu i kontrastujące z całokształtem niebieskie oczy.
Lubi: burzę, adrenalinę, rośliny, Ahasa
Nie lubi: kłamstwa, nietoperzy, zbyt wysokiej temperatory
Boi się: silnych więzi interpersonalnych, otwartej wody typu morze lub ocean
Moce: Czytanie w myślach, odporność na trucizny i manipulacja nimi, przelewanie swego bólu na inne istoty, tworzenie iluzji i przenoszenie ich do rzeczywistości
Historia: Urodził się w watasze o starych tradycjach i obyczajach, całą swoją działalność skupiającej wokół zwierząt, jakimi były węże. Szczególną czcią ogarniane były gatunki jadowite, i taki właśnie wąż został patronem Khana - ujawniło się to w momencie, gdy odkryty został jego pierwszy żywioł, jakim była trucizna. Dodatkowo szokujący był fakt, iż w składzie jego krwi doszukano się zawierających cytotoksyny enzymów, które nie miały żadnego negatywnego wpływu na zdrowie wilka. Wręcz przeciwnie - uczyniły go zahartowanym na działalność jadu przede wszystkim węży żmijowatych. W młodym wieku przyczyniło się to do objęcia przez Khana stanowiska Bethy i głównego generała oddziałów. Jego świetne zdolności nie sprawdziły się jednak, gdy atak nadszedł znienacka. Po praktycznie całkowitej zagładzie watahy udało mu się uciec ze swoim towarzyszem. Wkrótce dotarł do tej watahy, mroczne szczegóły z przeszłości zachowując jedynie w swojej pamięci.
Zauroczenie: ---
Głos: Ashes Remain - Change my Life
Partner: ---
Szczeniaki: ---
Rodzina: matka nieznana, ojciec zapomniany
Jaskinia: utrzymana w minimalistycznym stylu, gdzieniegdzie ozdobiona jedynie przedmiotami kultu
Medalion: Link
Towarzysz: Link
Inne zdjęcia: ---
Przedmioty kupione w sklepie: ---
Dodatkowe informacje: jest wyznawcą kultu węża, co oznacza, że nie wierzy w lokalnych bogów. Nie obnosi się z tym faktem, chcąc uniknąć wszelkich nieporozumień
Umiejętności:
: Siła: 100
: Zręczność: 100
: Wiedza: 110
: Spryt: 120
: Zwinność: 130
: Szybkość: 140
:Mana: 100
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz