22.08.2019

Od Tenshi do Shiry

Grzyby są dobre na wszystko. Chodzi mi tu o te takie grzybki na cienkich nogach z paskami pod kapeluszem. Zerknęłam za siebie, gdy jakiś głos postanowił mi przeszkodzić w wyłączeniu się od świata i nie myśleniu.
- Ee, cześć. Wiesz może kto tu jest hodowcą zwierząt? Potrzebuję jej...  - pytanie było zadane tak z dupy, więc nie za bardzo wiedziałam kto je wypowiedział. Po głosie też jakoś nie mogłam rozpoznać. Odwróciłam się, a przede mną stała biała wadera i duży kotek. Bardzo duży kotek.
- Skąd wiesz że to ona, może hodowcą jest stary zboczeniec po 14'stce. - Mruknęłam przypatrując się obcym. Pachnieli normalnie, jak wataha. Nic szczególnego mogłabym powiedzieć. Widząc ich nie pewne miny westchnęłam przeciągle i odłożyłam grzyby gdyż przeszkadzały mi w mówieniu, po czym odgryzłam jakiś liść by razem z przegryzioną jego resztką jak i sokiem pomieszanym z właściwościami grzyba wypluć go potem na trawę - Mnie szukacie. O co chodzi?
- Jestem nowa w hodowli i potrzebuję nieco gatunków... - powiedziała lustrując mnie wzrokiem.
- Ech... tak, tak i potem pewnie znikniesz jak pozostali. No dobra... potrzebujesz czegoś konkretnego? - Wydałam z siebie odgłos podobny do wołania psa, po czym z krzewów i traw wyleciało kilka puszystych kulek ze skrzydełkami które za dobre osiedliły się w jaskini hodowlanej i uwielbiały się przylepiać do innych. Po prośbie, by zabrały zerwane grzyby do jaskini (nie mojej oczywiście bo w tej akurat nie spędzam dużo czasu) wadera znowu zajęła moją uwagę.
- Nie koniecznie, najpierw chciałabym sprawdzić jakie są gatunki i ile ich jest - powiedziała podążając za mną.
- Jest ich sporo, jednak z racji iż jestem tylko ja, hodowla idzie powoli, chociaż mam więcej czasu na namysł.
- Ok, i jeszcze jedno pytanie jak na razie
- No, mów
- Pracujemy razem czy osobno?
- Jak ci wygodniej. Z resztą robiliśmy wszystko w jaskini do której właśnie idziemy, więc tam jest wszystko. Potrzebne rzeczy, wygodne miejsca i tp, tak samo jak wszystkie zapiski z poprzednich hodowli. Jak nie jest ci to potrzebne to zawsze możesz szukać jakiejś innej jaskini, np jakiejś porzuconej czy coś...

<Shira?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz